♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Camilla - 4 november 2009 08:56

....eller vaddå sakta?? Det är ju för tusan första advent snart ;)

Här händer väl inte så mycket upphetsande ,förutom det vanliga.

Äldsta sonen blev av med sin "räls" igår. Jisses vilken snygg tandrad som kom fram. Värsta stomatol killen ;)

På eftermiddagen i går var det Eddies tur att få en liten "makeover"  Han har ju inte velat klippa sig på ett bra tag för han har bestämt hävdat att "näää,ja ä hårdråkk,å ja ska ha långt hår!"

    


Men nu är det flera äldre människor som kommenterat på b.l.a affären att jag har en sån söt .....tjej!!!!

Det passa minsann inte för en hårdrockskille så nu skulle håret av å det på stört :)

Så här glad blev han och han blev genast ett par år äldre ;)

    


Nu är det dags att fara till tandregleraren igen. Robin ska få en bettskena att ha på natten och det fick lov att gå ett dygn mellan uttagningen av rälsen och avtryck till skenan....*åka å åka å åka*


Nej dra på trissor....nu ser jag att det börjar falla nåt vitt från skyn......  



Ha det gott kära vänner!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards