♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Camilla - 22 mars 2010 22:58

Ja ni go vänner, ponera att ni skulle välja någon av dessa hanar.

Lätt som en plätt va??? NOT =)

Från början var jag helt säker på att vi skulle ha en som var röd men nu känns det som det inte har nån avgörande betydelse :)

Jag överlåter en stor del av väljandet till uppfödaren,hon vet ju vad vi vill ha för slags hund. Sen kan jag ju alltid alltid skylla på henne om det skulle visa sig vara ett helt galet val.

"men du sa ju att han skulle passa oss....." :o)

Nej då det ska nog bli bra detta. Bara det blir Påsk någon gång så vi får komma och se dem igen.

Tiden går så sakta just nu kan vi tycka.....




Natti natti!!

Av Camilla - 22 mars 2010 14:09

Höll  på att pyssla och dona med mina plantor. Filip som tycker att det är ganska så trevligt säger att vi måsta plantera en solros.

"En solros som når ända upp till himlen,ända upp till Bentley" säger han och tittar så rart på mig.......åh mina ögon svämmar över  .

Självklart kommer vi att plantera en solros för vår älskade vän....en som sträcker sig ända upp till himlen!!

En solros till Bentley.....  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards