♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Camilla - 25 mars 2010 12:11

Blev bjuden på nåt fantastiskt gott på jobbet härom natten. En kollega som går i pension bjöd oss på en underbar cheesecake.

Naturligtvis begärde de flesta av oss receptet och idag drog jag till och gjorde caken. Får se om den blir lika god som kollegans =)

Vi får ta helg myset idag eftersom jag jobbar hela långa helgen. Efter det så är jag långledig över hela påsken så det ska bli skönt. På Långfredag har vi iaf preliminärt bokat ett åtebesök på Sugarwinds kennel.

Då är valparna 7 veckor och har nog utvecklats en hel del sen vi var där sist.

*längtar*

Helt omöjligt är det ju att sitta framför datorn och försöka välja ut en av valparna =)

Ville ju helst ha en röd från början men det spelar ingen roll, vi tar den som passar oss bäst.....hoppas vi ;)

Filip mår efter tandolyckan förvånansvärt bra,så gott som smärtfri har han varit sen det hände. Helt otroligt. jag hade ju dött av smärta....

Tur i oturen att det "bara" var en tand,sånna finns det ju att få. Tänk om det hade varit ögat....uscha!


Här kommer en bild på gottigheterna som jag gjort idag  



Jordgubbarna som blev över avnjuts

  


Och här kommer receptet.

  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards