♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Camilla - 9 februari 2011 12:16

Idag mötte vi upp Madde med Melker och Milton i grustaget .....hundbus och fotografering stog på agendan.

Å bus blev det och massor av bilder. Solen lyste från en klarblå himmel och vi kände att vi skulle ha varit där hela dagen =)

Gizmo och den lilla muddy merlen Milton är ju jämn gamla så man tycker att dom två borde rejsa järnet ilag. Så är icke fallet.....Gizmo håller sig som klistrad vid farbror Melkers sida och det är likadant varje gång vi träffas. Men dom håller sams allihop och det är inte det minsta guff,bortsett från nån tillrättavisning från Melker när småglinen gått långt över gränsen för vad en stackars hund ska tåla =)

Jag är alldelses för lat för att lägga text till bilderna idag ,smäller in dom rakt av bara.


Ha det gott!!


Ps bilderna är klickbara  =)

                                          

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards