♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Tack ska ni ha....

Av Camilla - 16 juni 2008 13:15

...för alla grattisen! Jag bara sitter här med ett fåningt leende när jag läser era kommentarer ;oD. Tack tack!  (Elin,du vet vid det här laget vem som tävlat ;-)

Nu kanske det kan tyckas överdrivet glatt för ett LP. Men jag är sååå jäkla stolt över oss förstår ni!

Jag har aldrig vunnit nåt förut i tävlingsväg. Vare sig det handlat om skolfotboll eller brännboll. Jag tycktes ALLTID vara i det förlorande laget.

Hur bra mitt lag än var så fick vi alltid stryk med nåt ynka poäng. Alldeles som förgjort att få vinna!

Så det känns enormt det här,att jag ,med mitt usla självförtroende och klena tävlings nerver lyckats med denna bedrift.

Jag har sagt det förut men jag måste säga det igen: Stort tack för pushning och stöttnig Stormamma!!! Hade inte du kickat iväg mig på vår första tävling för ett år sedan så hade jag gått runt och tvekat fortfarande!

Här får du ett fång med blommor.......

 
 
Ingen bild

Stormamma

16 juni 2008 21:15

Stormamma är så stolt,ni är suveräna.
Hmm kommer bucklan att hamna i Björbo i år också måntro....... :-)

Mången kramar till dig och "Beppley"

 
Ingen bild

Hillbergskan

16 juni 2008 21:27

Men snälla du;)!!! Ni har ju slitit som DÅRAR för detta LP!!! Var glad, tjoa och dona i minst en vecka till;)!!!! Ni har varit jätteduktiga och SKA klappa om er själva. Så det så;) Kramen

 
Ingen bild

Anki

16 juni 2008 22:58

Såååå stolt över dig. Du grejar det så bra. Du ska få en kram när jag ser dig. En stor en. Bäntly mä.

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

18 juni 2008 00:11

Klart du ska vara stolt! Njut ordentligt av det ni lyckats med...jag är en riktig fegis som kanske aldrig vågar mig ut och tävla så jag tycker ni är jätteduktiga. Tack för tentagrattiset förresten :)

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards