♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 5 april 2008

Av Camilla - 5 april 2008 17:42

Två präster ska duscha efter ett arbetspass, klär av sig men inser snart att de inte har något tvål. Fader John kommer ihåg att han har tvål på sitt rum och beger sig naken dit, grabbar tag i två tvålar. Halvvägs tillbaka ser han tre nunnor komma mot honom... Det finns ingenstans att fly så det enda han kan göra är att stå blickstilla mot väggen som en staty. Nunnorna stannar, förundras över hur verklighetstrogen statyn är. Ena nunnan sträcker fram handen och drar i hans snopp. I ren chock tappar prästen ena tvålen!
- Åh titta, det är ju en tvålautomat! säger den andra nunnan.
För att testa om det stämmer drar hon också i prästens snopp och han tappar den andra tvålen. Den tredje nunnan vill också testa, hon drar en, två, tre gånger men ingenting händer. Så hon försöker några gånger till och utbrister sedan.
- Titta flickor, flytande handtvål!

Av Camilla - 5 april 2008 16:31

Lilla Agnes är bara fem år. Hon står och kikar i nyckelhålet till sovrummet, där mamma och pappa låst in sig för att ha en herdestund. Efter ett tag utbrister lilla Agnes:
- Jaha, nu är det inte lönt att dom bråkar om att jag petar mig i näsan!

Av Camilla - 5 april 2008 13:00

Härlig förmiddag! 

Vi har räfsat och rensat land. Tvättat och hängt kläderna ute. Det är underbart.

Ungarna har haft geggparty i sandlådan. Ljuvligt värre ;-)

Hoppas vädret håller i sig. Isåfall är det möjligt att det blir till att grilla i morgon!! Underbara tanke. Jag blir hungrig bara jag funderar på det.

Vi håller tummarna.

I dag blir det alla fall världens godaste kycklingrulle från pizzerian i grannbyn. MUMS


Av Camilla - 5 april 2008 12:09

Ordbok för kvinnors kontaktannonser

40 nånting = 49
Poetisk = Deprimerad
Atletisk = Inga tuttar
Vardagligt utseende = Ful
Snygg = Ljuger som en häst travar
Öppet sinne= Desperat
Smittsamt leende = Knaprar många piller
Feminist = Fet
Fördomsfri = Knarkare
Kul = Irriterande
Öm = Tråkig
New Age = Kroppsbehåring på helt fel ställen
Utåtriktad = Högljudd och pinsam
Romatisk = Frigid
Känslomässigt stabil = Går på medicin
Söker vänskap i första hand = Före detta slampa
Äventyrlig = Jag har legat med alla dina kompisar
Professionell = Bitchig
Yppig = Väldigt fet
Kraftig benstomme = Enormt fet
Söker själsfrände = Kommer att bli sjulig besatt av dig
Änka = Mördare

Av Camilla - 5 april 2008 09:55

Den unga vackra flickan skall få en tand utdragen, och tandläkaren kör med den vanliga rutinen:
- Det här kommer inte alls att göra ont.
Han lutar sig över henne med tången i näven. Plötsligt rycker han till och försöker dra sig tillbaka.
- Fröken, säger han med behärskad stämma, ni har grabbat tag i mina testiklar!
- Javisst, säger flickan, men jag försäkrar - det här kommer inte alls att göra ont.

Av Camilla - 5 april 2008 09:51

 

Ett par som varit gifta i 15 år håller på med arbete i sin trädgård.
Frun står på alla fyra med ändan i vädret och rensar ogräs i rabatten när maken vräker ur sig.
- Gumman, du börjar lägga på hullet, du är ju lika stor som grillen.
Som bevis måttade över fruns ända och sedan över grillen som stod på gräsmattan.
- Vad var det jag sa, precis samma storlek!
Frun blev väldigt förnärmad av hans påhopp och beslutade sig för att han kunde gott göra resten trädgårdsarbetet själv.
Hon gick in och tilltalade inte maken mer resten av dagen.
På kvällen när de går till sängs så kryper maken intill sin fru och undrar om de inte ska ha lite kärlek.
Frun vänder då ryggen åt honom och visar tydligt sitt ogillande.
- Men vad är det gumman ? frågar maken oförstående.
Frun svarar väsande, ironiskt och triumferande.
- Tror du verkligen att jag tänder upp den här stora grillen för en ynka liten prinskorv?


Av Camilla - 5 april 2008 08:25

Fyra nunnor stod i led och väntade vid pärleporten. S:t Peter frågar dem om de någonsin syndat?
"Nja, en gång tittade jag på en mans penis." säger den första.
"Droppa lite av detta heliga vatten på dina ögon, så kan du komma in i himlen." Säger Peter.
Peter frågade den andra nunnan om hon någonsin syndat?
"Nja, en gång höll jag i en mans penis." sade hon.
"Stoppa din hand i detta heliga vatten så kan du komma in i himlen." säger Peter.
Precis då tränger sig den fjärde nunnan framför den tredje nunnan. Peter frågar henne:
"Varför trängde du dig före?"
"Därför att jag vill gurgla mig innan hon sätter sig i vattnet!"

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards