♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Camilla - 15 april 2008 21:40

Den baddräktstid nu kommer,
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller,
och celluiter gror.
Generande behåring,
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring,
vi stannar inomhus.


De krav som sommar´n ställer,
förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller,
fy fan vad jaq e fet.
Fast vem vill motionera,
när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera,
vi tar en kaka till !!!

Av Camilla - 15 april 2008 21:28

Det var en gång en man som kom in på ett hotell och väntade på att få checka in.
Precis när det var hans tur att checka in så kom det en kvinna, Mannen råkade då stöta till kvinnans bröst med armbågen och sa " om ditt hjärta är lika mjukt som ditt bröst så förlåter du mig"

då sa kvinnan " om din k*k är lika hård som din armbåge så finns jag på rum 823.

Av Camilla - 15 april 2008 19:33

Det var en gång en man som körde full på motor vägen. EFter ett tag blev han stannad av polisen. När polisen kom fram till mannen sa han:
- Ursäkta men du får blåsa i den här.
Då sa mannen
- tyvär men det kan jag inte göra efter som att jag har astma och kan få en allergchock.
- men du får du följa med oss till stationen så att vi kan ta ett blodprov på dig sa polisen.
- Tyvär men det går inte efter som att jag har blödar sjukan och omm jag tar ett blodprov så kan jag förblöda.
- Men då får du följa med in till stationen och lämna ett urin prov sa polisen surt.
- Tyvär det går inte efter som at6t jag har diabetes och om jag lämnar ett urin prov kan jag få för lågt blodsocker värde svarade mannnen.
- Och men då får du kliva ut ur bilen och gå påå den vita linjen här då sa polisnen.
- tyvär så kan jag int egöra det efter som att jag är full.

Av Camilla - 15 april 2008 19:08

Eddie har klagat över ont i magen sen han kom hem från dagis.

När klockan var halv sex grät han och sa att han ville lägga sig. På väg till sängen kom det ett råmande ifrån honom sen kräktes han på golvet.

Fort in på toa där han kräktes en gång till

Så har det hållit på nu i täta intervaller. Stackars lille pökj!!!

 Till slut satt han i sängen och grät och sa: -Eddie måtte åka ti dåttån. Lilla gull,jag tror nog vi ska klara av detta utan doktor.

Få se nu då om han får sova en liten stund innan nästa skjuts.

Hu  och tvivale för magsjuka!

Jag hoppas alltid att det är nåt som dom har ätit som orsakar kräkningen. Men så är det ju aldrig. Så nu vet vi vad vi har att vänta oss i resten av familjen. Uuuhh.

Av Camilla - 15 april 2008 14:43

Av Camilla - 15 april 2008 14:40

Neeej då, Inte alls!!

Av Camilla - 15 april 2008 14:39

Av Camilla - 15 april 2008 12:36

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards