♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Camilla - 15 januari 2009 21:15

Sändningen börjar vid 15.30 Tror den ligger på frekvens 101,3

Det är Dala radion men jag vet ej om det sänds i hela landet eller bara lokalt.


Ryttarn,min sambo, är filuren till höger ;D

Heavy i mitten och Pecka till vänster.


Av Camilla - 15 januari 2009 12:57

Gudars!!!! Sambon och bandet ska vara med live i radio P4 med "Gruhs & co i morgon!!

Jag kommer att sitta och rodna i soffan kl 15.00 när dom går ut i sändning.

Pinsamt värre ;D. Ska dom där lustigkurrarna sitta där och försöka konversera seriöst osv. Prata svenska kanske till och med . Jomen tjenare du....

 Kul iaf att dom får vara med. Heh!

Ja ni vet ju hur det låter när en utpräglad dialekt ska svenska eller tvärt om.


Ånen har klakat att *sa stockholmaren på klingande stockholms dialekt*

när älven hade frusit ;-)




Ryttarn, Pecka och Heavy....ja det kan ju bli riktigt underhållande.

Spela live skulle dom visst oxå göra.


Till er som vill lyssna på detta fantastiska band och dess medlemmar så ratta in Radio P4 kl 15.00 i morgon!!

Av Camilla - 15 januari 2009 08:51

Gaaaaahhhh!!! Hela jäkla inlägget som jag skrev lyckades jag radera!!!!!!!!!

Gör om igen!!!!!! ÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!


Rena rama Antarktis kylan är det fast det inte ligger på alltför många minusgrader.

1 kallgrad hade vi igår kväll men det var så isande jäkla kallt så det är helt sjukt. BURR!!!


Vi var ett gäng på fyra som slöt upp för lite träning på klubben i går.

Det märktes tydligt att jag fuskat med tränandet på sistone. Mycket gnäll och alldeles för mycket driv i fria följet. Detta resulterade i sneda sitt och dålig position. *matte har sig själv att skylla*

Övriga momenten som vi filade på gick desto bättre.

Rutan gör han ju jättefint likaså inkallande med ställande. Det har verkligen gett resultat med arbetet på det momentet. Kommer som en kula,tvärnitar och sen full fart in i fotposition. Underbart!!!

Nu ska vi börja med några av treans moment. Bla lägga in stå i fjärrdirigeringen samt vittrings apportering. Fick några bra tips igår hur vi ska gå tillväga. Roligt med nya utmaningar ;D


Idag ska jag flaxa runt med dammtrasan och golvmoppen. Det ser jag verkligen fram emot. *dryper av ironi*


Men först ska jag in och läsa i kapp hos er som jag inte hunnit hälsa på hos på ett tag. Rätt prioritet i detta hus ;o))


Trevlig ....ehhh...är det torsdag redan??? Ja jäklar!

Trevlig torsdag på er bloggers!!!



Ps röntgen resultatet ska jag få inom 14 dar.

Tackar för gulliga kommentarer ang detta!!



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards