♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Camilla - 9 januari 2009 22:13

Om ni inte känner för att börja jollra och ojja er så ska ni verkligen inte kolla här.


Det är kennelmamma som har dessa gullegryn. Å jag är inte ett dugg sugen på nån sån här liten ullsudd. *ärintesugen ärintesugen*

Gaaaaah!!!! Jag tar två .....:-)

Av Camilla - 9 januari 2009 13:57

Dags igen då för en ny omröstning :)

I den förra svarade ca hälften att de städat ut julen. Vid detta laget har väl de flesta gjort det eller?


 Nu är vi äntligen på rätt sida om "strecket" och våren närmar sig sakta men säkert. Vilket betyder FRÖSÄSONG!!!!  Underbart!!!

I år har jag ju ett växthus att driva upp alla plantorna i oxå. Gissa om jag längtar?

I fjol satte jag inte ett endaste frö. Lite abstinens hade jag allt men det fanns ingen riktig ork till att börja "fröa" .Dåligt med plats och dåligt med inspiration ger inga fina plantor.

Jag har ju aldrig drivit i ett växthus förut men vad jag har förstått så blir det en enorm skillnad mot att driva inne i fönstren.


Jag tar gärna emot tips och trix ang detta.

Det ska drivas upp en och annan tomat och gurkplanta också ;D


I blomväg kommer det att bli Petunior i alla former och färger eftersom jag är tokig i den blomman:D


Driver ni upp egna växter? Vilken sort?


Av Camilla - 9 januari 2009 13:03

Tack Anki för dessa informationsrika bilder ;p


Kvinnors utveckling



Mäns utveckling

Av Camilla - 9 januari 2009 12:46

Det ska vara kul att handla. Det är det verkligen när man fyndar upp till 70% rabatt.

Fick erbjudandet från ELLOS häromdagen så jag skyndade mig att skicka efter lite nya sängkläder och  fyra gardinlängder. Till priset av väldigt billigt.

Skoj!!  Nyss fick jag ett SMS att varorna finns på posten för uthämtning.

Måste rusa dit nu så kanske jag hinner få upp tyget i fönstret innan långa jobbarhelgen börjar!


*rusar till posten*

Av Camilla - 9 januari 2009 09:17

Spåra....vi kan ju spåra oxå!!!! Ja inte jag då men Bentley kan ju!

Spårningen har helt kommit på sidan av. Har haft full fokus på lydnaden bara.

Idag gick jag ut och körde lite framförgående. Det har vi heller inte gjort sen 1918 ;O

Fick iaf bevis på att Bentley har gott minne,han fattade galoppen ganska så omgående. Åhhh jag ryser när träningen går över all förväntan ;D

Han fick till några riktigt bra framförgåenden.

Trixet är ju att han ska gå före mig i lagom takt samt hålla huvudet högt och inte spåra framåt.

Mmmm... en del att tänka på för att det ska bli bra men vi är på god väg.

Tror att det ska vara en appeltävling på klubben i vår.

Det vore kul om vi fick lägga till ett appelspår i våran meritlista.  Vi får se hur det utvecklar sig.

Nu har vi iaf anmält till 2 lydnadstävlingar i Rättvi den 7-8 februari.

Nejdå nejdå jag ska inte ha nån form av belöning i fickan när jag går in på planen ;D



Tack alla som lämnat kommentarer ang ryggjäkeln. Det är ju helt rätt!!

Jag har bara en rygg och den ska jag nog vara mer rädd om!!! Ska allvarligt ta mig en funderare hur jag ska ha det med jobbet framöver!!!


Hej på en sväng!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards