♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Jag blir vansinnig!!!!!

Av Camilla - 4 februari 2009 13:57

Har varit med Robin till tandregleraren idag. När vi kom in i Falu stad med alla trafikljus och rondeller så hörde jag ett konstigt ljud när jag bromsade!!

SKRAAAAAP GNISSEL SKRIIIIIIK!!!   WTF!!!!!! När jag sen börja åka efter inbromsningen lät det ortfarande illa. Woacka woacka gniiirk.....


Men äntä precis min jävla tur. Blir det nångång fel på bilskrället så är det när jag har den...å långt hemifrån!!! Nu är det väl nån dyr bromsskiva,kloss eller belägg som måste bytas. Så har kan man inte åka omkring. GAAAAAHHHH!!

Hör ni mig borta i Borlänge!!! Hohoooo... Lotta.....Molle......jag kommer inte den här gången heller, snyft. Jag ger upp,jag ska aldrig mer planera en date i Borlänge.

Nästa gång kommer jag och överraskar helt enkelt!!!


Biljävlar!!!! Men det finns alltid dom som har det värre!!! Eller hur Stormamma ;) Vi får skotta fram varsin cykel!!


Nu ska jag gå ut å sparka på bilen i ren ilskaaaaaaaa!!!


 
 
Frippe

Frippe

4 februari 2009 15:02

Visst har jag gulliga tjejer lite här och var!!??
Sen att min son är sööööt det vet jag ju han brås ju på Pappa!!!"Smile"
Visst är det roligt med BILJ.....LAR???
Har en som inte fläkten funkar på så det är ju jätte roligt och åka när bil j....en immar igen bara man sätter sig i den, mitti vintern så får man veva ner rutorna!!!!
Så jag tror att jag skottar fram cykeln jag med....
Men hua vilka monster ni har där hemma, jag tror inte att vi törs komma till er och hälsa på iallafall!!!!
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

4 februari 2009 15:20

NÄÄÄJ, det är INTE sant!!!:( fy, vad trist å jag som såg fram emot imorgon så mycket:(:( trååkigt. hoppas det inte är något dyrt!!!

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Helén o Deco

Helén o Deco

4 februari 2009 16:28

Vi har nyss fixat broms... någonting på vår bil också. 2000 pix!!! Hurra NOT!

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

4 februari 2009 18:36

Så där ungefär lät det när bromsskivan sprack på min bil.
Kostade mååååånga pengar!
Hoppas att det inte är så illa.
Matte hörde samma ljud för en del år sen men då var det ett brombelägg som lossande. Billigare att fixa

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

4 februari 2009 19:16

Åh vilket skit med bilen! Hoppas att det bara är ett bromsbelägg nu då!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pyttan

4 februari 2009 19:26

Men va fan är det som händer, går det nån sorts elak smitta bland bilarna här i området eller......... suck suck suck......Biljävlar.

Hädanefter får det bli släde......

 
Sigges matte

Sigges matte

4 februari 2009 20:12

Nix navelbråck har jag inte opererat men ett kejsarsnitt och så borttagning av livmodern är mina bukoperationer.
Så klart det känna att de skurit i magen men jag tycker inte att det gjort överdrivet ont.
Jobbigast har varit detta att tänka på att inte lyfta osv när man inte känner av såret längre.
Det går bra ska du se och det finns BRA smärtstillande tabletter.
/Helena

http://www.geocites.com/skogsraets

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

4 februari 2009 20:59

Vilken osis med bilen! Roligare kan man ha för pengarna.
Synd på bloggträffen.

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
molle

molle

4 februari 2009 22:00

här kommer det en häst spark från mej

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

4 februari 2009 22:19

Stackare, bilelände är alltid lika tris, både för plånbok och sinne.. Hoppas det ordnar sig! Läskiga monster ni har på era isar:) Bentley verkar älska snön, härliga bilder!

http://www.bjorkmannarna.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

4 februari 2009 22:36

usch vad tråkigt med bilen, typiskt att den ska krångla när man planerat in något också. Vi skickar en kram så länge och hoppas du snart får ordning på eländet!

http://timsevimse.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

5 februari 2009 06:19

Nää, va trist! Ingen date den här gången heller. Jag lider med dig!
Hoppas att det är ett snabb-lagat och billigt fel!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

5 februari 2009 16:16

men är det någongång bilen ska gå sönder så är det väl när man ska göra nåt. Vad vore det annars för vits med en krånglande bil??
Trist att dejten inte blev av.
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards