♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Full fart med brudarna

Av Camilla - 18 april 2009 20:07

Kennelmamma kom förbi med två fina tjejer.



VAD är detta för varelse :)

 Först var det lite segt men sen så


Come on girls


Här fick Bentley fart på tjejerna. Runt å runt gick det i full fart

 
 
stort och smått

stort och smått

18 april 2009 21:46

Jag har ju skrivit fylleinlägg förut *hm*... och jag är glad att jag inte gjorde det igår! Haha!
Hallhytta måste jag lägga på minnet. Jag har volleyboll som referensord! Det är inte alltid lätt att säga när man har druckit.
Fast jag kan ju kalla Påskmust för Postmusk när jag är nykter så jag vet inte... Tala trasigt är lätt!

Kram!

http://agneta.bloggagratis.se

 
vildaopebbels

vildaopebbels

18 april 2009 22:10

Härliga bilder på lyckliga hundar! Kul att det kommer förbi lite kompisar så att det blir lite lek!:)

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

18 april 2009 22:33

Vilka snygga tjejer du har skaffat Bentley! Och kul ser ni ut att ha! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

18 april 2009 22:41

Kul! Klart med länken!
Jo, det här med tatto, vill oxo ha men e lite för feg för det. Men nån gång så kanske....Snygga voffsbilder! Han e verkligen fiiiiin. Flickorna oxo förstås. Gillar bus ser jag.
Kramar
Susanne

http://www.axevasvecia.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

19 april 2009 08:19

härligt med schäfer mys)Hoppas vi ses idag, det ser ut att vara strååålande väder. vi sticker dit vid 13.00 tiden:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoki

19 april 2009 20:13

å vilket härligt busrejs ni haft! det riktigt drar i taxbenen!! vänta på oss!!!!

 
Truddelutt

Truddelutt

20 april 2009 09:41

Vilka härliga bilder!! :)

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
rozza

rozza

22 april 2009 10:29

hej
du har så fina bilder :)
å så fina hundar :P har alltid velat haft sånna (i rasen sett)
men jag får nöjja mej med den hund vi har :P
jag älskar ju honom trotts allt

http://rozza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards