♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Fortfarande AJ i magen!

Av Camilla - 28 maj 2009 18:01

Jisses vad det tog tid med läkningen. Hade tänkt att jag skulle börja jobba i går natt men efter att ha blivit talad till rätta så gav jag upp och sjukskrev mig. Jag är väldigt glad att jag gjorde det för jag skulle aldig ha klarat av att arbeta.

Kan fortfarande inte sitta ordentligt eller böja mig riktigt :(

Det som är värst av allt är att jag inte ens kan ta upp Eddie i famnen. Gissa om jag längtar efter att kunna lyfta upp honom och krama honom hårt :)

Men vi brukar ju sitta å mysa allihopa i soffan så jag får min dagliga mysdos iaf.


Läkaren som opererade mig ringde i dag. Jag skulle få komma in på tisdag så skulle dom prova att lägga bedövning i magen på nåt sätt.

Anledningen till min långdragna smärta tros bero på att jag har en sån tunn bukvägg. Knapp nån alls som hon sa. Därför blir det lite besvärligare med läkningen.

Nåväl ...skönt att få komma dit och få det fixat.


Nu ska jag å grabbarna åka och kolla på våra idoler i Djurås :)

Törs väl påstå att jag är en liten groupie till en av medlemmarna. *skrattar*


Ha det gott,hälsar på er i morrn!!

 
 
Ingen bild

malte o snoki

28 maj 2009 20:28

aj aj då, va bra att du får hjälp iaf! lät hemskt ont.. vilken tur att du beslöt att ta det lugnt, är nog viktigt! tids nog får ni kramas!
slafspuss från två taxar

 
 Anna med flock

Anna med flock

28 maj 2009 22:48

Bra med läkartid så du kanske kan få lite smärlindring.

http://timsevimse.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

29 maj 2009 06:58

Oj då... Det låter inget kul alls ju... Hoppas att bedövningen hjälper så du kan gosa med de dina ordentligt igen! =)

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

29 maj 2009 09:24

usch, vad trist. hoppas det fixar sig med bedövningen iallafall!Hoppas också att ni hade trevligt att titta på "HUNKARNA";)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

29 maj 2009 10:58

men vad jobbigt ..
kan berätta att gubben oxå har ont än , men har är ju fortfarande sjukskriven oxå...

Jag har gjort om på min blogg kolla och säg vad du tycker

kramen

http://www.pillans.se

 
Lena

Lena

29 maj 2009 20:12

Ha en underbar kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

30 maj 2009 00:15

Men oj,hoppas att dom kan fixa med lite bedövning....träligt med att ha ont hela tiden....SKickar en läkande kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
nilla

nilla

30 maj 2009 16:32

*skickar bedövning*
Va bra att du sjukskrev dig! Man har ju en tendens att pressa sig själv för hårt många gånger...

http://nillalivet.blogspot.com

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

30 maj 2009 20:02

tjohooo, nu e elitdebuten avklarad ...med ett andrapris..men shit, pake fick blodad tand, så nu kommer det väl att tränas...ja, typ dygnet runt!Hoppas allt e bra med dig!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sacco

Sacco

31 maj 2009 11:16

Åh, stackare, förstår att det är olidigt med både smärtan och att inte få lyfta upp och krama sina barn. Hoppas smärtlindringen har önskad effekt och att du inte har blåst bort i ovädret!

Störtskönt fångat med ögonblicksbilderna på Bentley! Otroligt snyggt fångat!! De två mittersta är SÅ underbara!! Man riktigt ser hur Ferdinand njuter och fångar in dofter och hur bekymrad han är över grässtrået som kittlar honom:)

Krya på dig!

http://www.bjorkmannarna.se

 
Truddelutt

Truddelutt

31 maj 2009 19:15

Tänkte faktiskt på dig och din mage häromdagen. Sen blev det aldrig av att fråga hur ni mådde.
Inte kul att ha ont i magen för det är ju där "alla rörelser" sitter, det vet man ju när man haft träningsvärk där.
Hoppas bedövningsmedlet hjälper. Annars är det väl bara att vänta ut det onda. Det går ju åt rätt håll iaf, även om det går sakta.

Trevlig kväll!!!
kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards