♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Går det segt eller går det seeeegt???

Av Camilla - 14 september 2009 10:00

Jag tror jag blir tokig!!! Är det min dator som fått sirap i maskineriet eller är det bloggsidan som har fått spunk???

Tar ju hur lång tid som helst att komma in på bloggsidorna. Gaaah!

Nej det här orkar jag inte med!


Är det lika för er andra bloggare?? Nu lägger jag ner för ett tag :(


Ps Titta gärna in på fotobloggen :)

 
 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

14 september 2009 11:42

Kan tipsa dig om Ruth's blogg. Hon har beskrivit på ett bra sätt hur man går tillväga med nya bloggplatsen.
http://bernamis.bloggplatsen.se/2009/09/11/1977527-datajobb-i-dag/
Kul med din nya fotoblogg!
Kram

http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Cavvetjejernas matte

14 september 2009 11:50

Hej igen Camilla!
Det är här du ska gå in och kolla och inte den förra länken. Ruth är så duktig på grafik och har även många fina bakgrunder som man kan hämta.
http://bloggfix.3w.se/

 
Marianne

Marianne

15 september 2009 13:50

Det är segt på bloggen nu.
Tråkigt men sant.
Ha det gott. Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards