♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Camilla - 23 september 2009 15:53

....va min doktor sade en dag i sköna....september.


Ny dag ny doktor...en äldre sympatisk herre.

Han var aningens förvånad att inget ultraljud hade gjorts men inte alls förvånad över måndagens situatuon på akuten. "Det är ju nåt stort fel" som han sa...ja om akutmottagningen alltså :)

Hur som helst så kolla han ordentligt och kom fram till att det förmodligen är .......ett bråck!! Ett bråck "av alla ting" som han sa.

Det köper jag...jag köper det till 100 %. Ett bråck som pluppar fram och åter. Det gör ju inte intensivont när jag vilar eller har vilat. (bråcket på plats)Men så fort jag börjar röra mig så kroknar jag.(bråcket pluppar fram)

I morrn ska jag tillbaka på akuten och där skulle jag vara kvar tills det här var ordnat.

Med ordnat menar jag då en operation...hehe ja vi får väl se om jag blir inlagd eller om jag får åka hem och vänta.

Känns som om att jag kan vägen till akuten nu.


Kram på er go vänner!!

Av Camilla - 23 september 2009 08:43

TACK för alla kommentarer i förra inlägget. Det känns väldigt skönt att fler än jag tycker att det bar ur i Måndags.

Ett tag började jag fundera på om jag nog inte hade reagerat lite för häftigt trots allt.

Men nu när det lugnat sig lite så känner jag att det var helt rätt att göra som jag gjorde även om jag missade gynundersökningen.

Idag ska jag tillbaka till "min" vårdcentral igen kl 14. PHU!

Men han kan fetglömma att jag åker till akuten i Falun  :)

Förr åker jag till Mora fast det är bra mycket längre!

Ja vi får se vad han hittar på...antar att jag åtekommer med en rapport senare :)


Tack än en gång för alla värmande kommentarer. Ni är för gulliga Cool

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards