♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Tävlat KM idag........med en ond blindtarm :(

Av Camilla - 19 september 2009 15:24

Ja jag vet inte vad det blev för resultat av lydnaden idag. Jag åkt hem direkt efteråt. Känner mig inte på topp.

Jag bad en klubbkompis smsa mitt resultat sedan =)

Ska försöka sova lite nu innan jag ska ut och jobba till natten.

Febern har sakta smygit sig uppåt de senaste dagarna så nu är den på över 38 grader....fortfarand öm som ögat precis på blindtarms fläcken.

 Ska jag verkligen jobba då ??? Ja jag gör ett försök å så kan jag passa på att ta en snabbsänka oxå få se vad den visar. Skulle jag behöve i väg till sjukhus så är jag på rätt ställe iaf. Ambulansen står i källaren =)


Ha en fin lördagskväll mina kära bloggers =)


Ovär ännnd aut!!


 
 
Ingen bild

Sabina Nilsson

19 september 2009 17:28

Låter inget vidare med magsmärtan inte=(
Hoppas det gick bra för er på tävlingen ändå.
kramar om

 
pillan

pillan

19 september 2009 19:40

men stackars dej , det där låter inte bra !!
hoppas tävlingen gick bra iallafall,
tryggt att veta att du är på rätt plats IFALL !!

kram på dej

http://www.pillans.se/wp

 
lotta

lotta

19 september 2009 20:01

men vad läser jag??fasiken..åk tillbaka..såklart e det ju NÅT fel om det gör så ont!!hur kan de skicka hem dig..ring nu när febern går upp..NU E DET JU VÄRRE!!! kollade de sänkan sist då?..hm, jag låg inne en gång på falusjukhuset en gång med magont..då var sänkan hög o ont som f-n i magen..då trodde de att det var blindtarm..eller äggledarinflammation..då var sänkan hög med sjönk efter nån dag..sedan gick det helt över efter kanske en vecka o kom aldrig tillbaka..:/

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

19 september 2009 20:11

Låter ju inte alls bra, klart du inte ska jobba utan att ha kollat upp. Har du opererat blindtarmen?

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 september 2009 21:25

Låter inte bra = (

Krya på dig!!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

20 september 2009 18:40

Men stackars stackars dej=( vad jobbigt att få vänta sååå länge och sen bli hemskickad!!!! OCH tävlat idag?=) OCH jobba natt!!!! Nämen vet du vad...och till akuten igen...och säg åt dom att NU j-lar=)
Javisst var ormen äckel päckel=) himla tur att ingen av vovvorna trampade på den!!!
Håller tummarna att du blir pigg o kry snabbt!

http://leonland.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

20 september 2009 20:56

NÄ MINSANN! In med dig igen. Skrik, för ett jävla levande, håll dig om magen och halta -även om du inte är halt. Det är hopplöst ibland att bli tagen på allvar så in till akuten och för lite liv så du får hjälp! Så här kan du ju inte ha det.

Krya på dig!!

http://dante.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,C0la

lotta med Juni ,C0la

21 september 2009 09:52

hur går det?Hur mår du?orolig!!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

22 september 2009 08:42

AJ! Låter inget vidare. Men hur ont ska man behöva ha för att de ska ta bort den där blindtarmen då?
Hoppas att du är OK nu iaf. Eller att den är borttagen i skrivandets stund kanske.

Krya på dig iaf!
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna G

22 september 2009 10:50

FY FAN!!! Detta måste kunna anmälas!! Se nu till att få en ORDENTLIG undersökning, har de tagit några som helst prover? Trodde att man kommit något längre än att bara känna och klämma... Kan ju iofs vara magsår, men du har ju redan kört "ta alvedon och avvakta" och det är ju uppenbart inte bättre! Nej, stå på dig och kräv din rättighet (även om det är svårt att orka när du är sjuk) KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards