♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Camilla - 11 april 2010 18:55

Dagen började bra. Solen sken från en klarblå himmel när vi styrde kosan mot Sugarwind´s Kennel.

"Avhämtningen" gick snabbt och smidigt och med oss hem fick vi även en kasse med diverse leksaker och valpinformation =)

Första tio minutrarna av resan var han såå lessen lille Gizmo. Oh han grät hjärtskärande. Tänk att bli frånryckt sin trygghet hux flux...stackarn.

Efter en stund så tvärsomnade han och sov ända till Avesta. Där blev det kisspaus sen vidare hem. Resten av resan sov han också.

Väl hemma så var allt så klart nytt och spännande. Han var vaken och utforskade sin nya miljö en lång stund innan han till slut slocknade under en stol i köket.

Återstoden av dagen har gått jättebra. Äter och sover. Kissar och bajsar.....utomhus :))

Få se hur det går till natten....blir nog inge problem för jag har hört husse viska nåt om att sova på kudden...i vår säng  

Lite blider då.

Kisspaus på väg hem:  


hemma.

  


Stooora ytor att utforska

  

"va gör ni grabbar?"  


Tittut

  

Det är underbart att ha en fyrfota vän i huset igen!

Tack för gratulationer och lyckönskningar!! Nu ska jag ta mig en rask kvällspromenix.

Gokvöll!!

Av Camilla - 11 april 2010 06:20

........valp ägare????? JA!! Äntligen blev det den 11 April och hämtningsdags!!

*hoppar och skuttar*

Nu har jag inte tid att sitta här längre....måste åka till Enköping jue =)

Ska bara säga GRATTIS på födelsedagen till ANN och LIZA och mig själv!!!!

Och ett stort tack till Maja som fixat den fina toppbilden på Gizmo.

Nuuuu far viiiiiiieeeee!!!


Vi ses!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards