♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Camilla - 16 maj 2010 10:42

Regnet öste ner på fm men sen jäklar anamma blev det sommar!! Termometern visade på 28,8 i solen. Underbart ljuvligt härligt!!! Snabbt som ögat så började vi med att montera i hop våran pool. Det tog sin lilla tid och när den väl var ihopsatt så häpnade vi!! Den är gigantisk!!!   



Hohoo va härligt,nu är det bara att hoppas att det blir några fler regnfria dagar i sommar =) Annars tänker vi bada iallafall!

Grannflickorna kom över för att beundra badbaljan,så jag passade på att be den äldsta av dem om hjälp.

Här får Kajsa 10 år hjälpa till med tandvisning. Dom klarade det galant med tanke på att hon inte är särskilt hundvan:)     


Var tusan har dom gjort av min vattenstråle??  


Sommarens första myggor....är inte direkt små!!  


Åhhh hejj det blir tyngre å tyngre  


Nu ska vi gå ut i regnet och köra in resten av veden. Kul!!

  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards