♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Camilla - 26 mars 2008 12:18

Linförigheten som vi fick till idag har jag aldrig varit med på!!! Bentley har visserligen alltid haft skaplig position men det har brustit i ögonkontakten. Det gjorde det banne mig inte idag!! Hurra för 17 va glad jag blir. Åhh jag rös av glädje efter den linförigheten. Uj det bubblade i hela mig så glad blev jag. Överdrivet?? Inte ett dugg. Jag blir fanimig stolt över mig själv när jag ser att vi kan. UNDERBART! Snacka om att bli taggad att tävla när det går så här!! Lite finlir på ställande och läggande så sitter det nog på nästa tävling.

Bono gjorde oxå jättebra ifrån sig idag. Det bästa jag har sett av honom faktiskt. Toppen. Rutan, klockrent!!! Och DET fria följet som han har borde ge kalaspäng!!! Nu håller vi tummen att tassen håller sig bra på lördag så dom kan tävla. Och ta ett första pris ;-)

Nu ska det dammsugas igen. Tror min själ att hunn tänker bygga om sig till en björbiansk nakenschäfer. Ser iallafall ut så på golvet....

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards