♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 8 april 2008 15:09

Och för en gångs skull skapligt utvilad. Bara vetskapen om att man har sovit bra gör att det känns lättare inför nästa natt. Skönt!

Men jag är hungrig som en varg!! Det brukar jag aldrig vara när jag är nyvaken.Måste ha nåt att äta fort. Men VAAD???

Jag vill ha porterstek med klyftpotatis och en stor skål med krispig sallad!!! Men jag tror inte att jag har nåt sånt i ordning ;-)

Får nog bli nåt enklare så här "på morgonen". Typ fil och macka.

Yes! Så får det bli!!

Höj!

Av Camilla - 8 april 2008 08:23

Nu är EN av sexnätterna gjord.  Ojdå. jag menar en av sex  Nätter.Heh

Det bästa med natt jobbet är det här. Att få stupa i säng, helt förbi av trötthet. Man somnar på en millisekund. Sen är det bara att hoppas på lite mer än fyra-fem timmars sömn.

ZZZzzzzZZZzzzZZZZ


GOD NATT PÅ ER!!!

Av Camilla - 8 april 2008 08:21

 En vacker kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när plötsligt bensinen tog slut och det blev tvärstopp.
En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom för en ritt till närmaste stad.
Det blev en lugn färd bortsett från att var femte minut så skrek indianen "Yahoo!" så det ekade mellan bergen. Väl inne i staden så lämnade indianen kvinnan vid bensinstationen med ett sista "Yahoo!"

Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så uppspelt...

- Ingenting, svarade kvinnan. - Jag bara satt bakom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av.

- Damen lilla....... Indianer använder inte sadel!

Av Camilla - 8 april 2008 08:14

Av Camilla - 8 april 2008 08:04

Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, ta ut henne på restaurang, håll om henne, gå ut och handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne, köp blommor åt henne, håll hennes hand, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på henne, åk till månen och tillbaka för henne.

HUR MAN IMPONERAR PÅ EN MAN
Kom naken. ta med dig öl.

Av Camilla - 7 april 2008 18:39

Vi satt i soffan på kvällskvisten och pratade om födelsedagar.

Då säger Filip så här:

-När jag blir stor och tjänar egna pengar,då ska du få nåt riktigt fint av mig mamma. -Då ska du få solrosor.

Det var då det finaste gulligaste jag hört! Skruttgubben skulle ge mamma solrosor. Åjejåj, jag blev då alldeles tårögd.

 Solrosor. Det vill jag ha mest av allt när jag fyller år. Av lilla Filip,som är fem år,underbara barnet mitt.

GULL PÅ DIG!!!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards