♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Camilla - 24 juni 2008 14:34

Anmält oss till en lydnadstvåa.  Hoppsan! DET blir spännande. Det är ju några nya moment som ska nötas in tills dess.

Men det ska bli jättekul att få göra lite annorlunda nu. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning ;oD

Sen vill jag också utbrista  i ett STORT GRATTIS till våran klubbkomps CC med rottweilern Grizzla som numera innehar titeln IPO2. Bra gjort!

Nu ska jag dra ett varv på gräsklipparn.



Hejhej!

Av Camilla - 24 juni 2008 09:55

I söndags roade vi oss med att flytta en spireabuske. Den var stor och tung och satt som berget. Vi tog traktorn till hjälp.

När Andreas till slut drog upp den ur backen så stog vi på trappen och tittade på. Tur var väl det för när busken kom ur jorden så vart det ett ilsket surrande där den varit.

Ett stort jordgetingsbo tittade fram som ett grått gammalt öga ur backen!!!

Aaaahhhhh! Där hade vi legat allihop runt busken nyss...en sån jäkla tur att dom inte kom fram när vi var där och hackade med spadar runt om....

Fy för sjutton va otrevligt. Nu är boet och dess gäster ett minne blott iaf. Sån ohyra vill vi inte ha i närheten.


Av Camilla - 24 juni 2008 09:34

Så här flott fick smågrabbarna åka till farmor och farfar på fredagen.

Sambon gillar att vara med på kort...har inte lyckats få många seriösa bilder på honom. Mr Spex.

Av Camilla - 24 juni 2008 09:32

I det grönskande lövverket sitter en liten fågelunge. Den kvittrade så vackert för oss på midsommaraftonen.....

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards