♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Vad tycker ni om detta...välkomna med kommentarer :)

Av Camilla - 21 april 2009 01:18

 
 
jenny

jenny

21 april 2009 01:42

lite coolt med streckgubben me gräsklipparen haha, ja man sticker ju iallafall ut:)

http://hemmahosfriberg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 april 2009 06:03

Var köpte du din spikmatta?

Ha en bra dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

21 april 2009 08:07

Hej hej! Tycker iofs mkt om tatueringar, har ju några själv;-) och även piercingar, har även sådana ;-), men ibland e det lite för mkt:- Många kramar från Grängesberg

 
Yvonne

Yvonne

21 april 2009 08:13

Haha, det fanns ju några roliga!
Men om jag skulle tatuera in ansikten på min kropp, så skulle jag gå till något riktigt proffs, så det blir ordentligt gjort... Och då skulle jag tatuera in Michelle & Judith! =) Men jag är inte intresserad av sånt. Däremot är ju dottern det!
Piercingar tycker jag är snyggt i lagom mängd, men det är heller inget jag vill ha själv. Och att klyva tungor och sånt... Nä, inget för mig heller!
Men kul att andra vågar! Jag gillar när människor vågar sticka ut och vara annorlunda! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 april 2009 08:25

Jag har inget emot tatueringar (har två själv). Men det finns gränser.. Dom flesta i filmen tyckte jag inte var så farliga. Vissa var till och med riktigt roliga.

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

21 april 2009 10:51

Hihi, fanns en hel del piffiga tatueringar. :)

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

21 april 2009 10:55

roligt, men inte särskilt snyggt;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
rozza

rozza

22 april 2009 10:25

hejhej
hoppas du haft en bra början på denna vecka:P ja tycker att tatueringar är helt upp till den som äger kroppen(tatueringsbäraren) sen om det är störande eller stötande så borde personen ha dom på `gömda platser` som tex rasistiska symboler.

sen vad folk gör för tatueringar kan man tycka är onödigt eller instämmer inte med deras humor,men det är ju så det är.
Inget man kan göra åt.

Jag vill själv ha tatueringar,fiina sådanna..
som tex text med mitt namn i kursiv stil på hander(från tumroten upp till nageln)

Och jag gar en piercing i näsan.
Vissa passar i det ,vissa inte.

Ha det

http://rozza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards