♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Ny bloggadress!!

Av Camilla - 5 april 2010 13:28

From nu så är den här bloggadressen www.gizmobus.bloggplatsen.se

Ni kommer fortfarande hit via gamla adressen men jag vet inte hur länge.

Har även lagt in en länk "Vi minns vår Bentley" där jag har lagt in lite bloggminnen från vår tid tillsammans.....Saknar Bentley varje dag och känner ett sting av dåligt samvete när jag är så full av förväntan inför den nya lilla krabaten. Men det betyder inte att jag glömt bort honom,det kommer jag såklart aldrig någonsin att göra. Han kommer att finnas i mitt hjärta alla dagar.  


Ha en fin annandag därute!!

 
 
Madelene Milton & Melker

Madelene Milton & Melker

5 april 2010 17:35

Ha inte dåligt samvete! Tror nog inte Bentley misstycker, tänk på att han kommer sitta däruppe på sitt moln och titta ner på er och glädjas att hans matte har en ny liten vän i sitt liv! KRAM

http://maddy81.blogg.se

 
Åsa

Åsa

5 april 2010 19:01

Du ska inte ha dåligt samvete för att ni längtar efter valpen, det betyder ju inte att ni glömmer Bentley. Bara att Gizmos tid börjar snart.

http://blandhundarochkatter.bloggagratis.se

 
Maja och Link

Maja och Link

5 april 2010 23:21

Inte långt kvar nu. . .

http://www.greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

6 april 2010 23:08

En ny hund kan aldrig ersätta den som inte finns kvar, alla har en egen plats i ens hjärta. Under alla år som jag varit hundägare har det passerat flera hundar i vårt hem. De har alla haft sin speciella plats både i vårt hem och i vårt hjärta. Ingen av dem har någonsin kunnat ersättas då de har fått somna in, för de har alla varit speciella på sitt sätt. Ju fler man får tillfälle till att älska, ju mer kärlek har man att ge. Njut av er nya lilla vän
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Anna med flock

Anna med flock

6 april 2010 23:29

Klart att du alltid komemr att minnas bentley... jag tycker berkligen inte du ska ha dåligt samvete även jag kan förstå att det känns lite knepigt imellanåt, men bara för att ni skaffar en ny vän så betyder det ju inte att ni glömmer Bentley. Snarare komemr ni ha massa fina minenn att tänka tillbaka på allt eftersom tiden går och saknaden efter Bentley blir ännu mer hanterbar.

Kramis och lycka till med nya krabaten som ni snart får hem!

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards