♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 17 april 2008 14:45

Av Camilla - 17 april 2008 14:44

Av Camilla - 17 april 2008 14:34

familjens favorit...

Av Camilla - 17 april 2008 13:09

Barnen har piggnat på sig ordentligt så vi har haft en underbar timme i solen!!!

Av Camilla - 17 april 2008 10:22

Tycker det är så trevligt med kommentarer till inläggen. Här är en bild till alla er som lämnat ert avtryck i bloggen ;-)

Av Camilla - 17 april 2008 10:14

De två männen har suttit tysta i roddbåten en lång stund medan de metat, då den ene plötsligt säger i indignerad ton:
- Du får ursäkta, men jag måste verkligen få säga det här. Jag tycker att det är rent skamligt att du inte har pratat med din fru på femton år!
- Men hur skulle jag ha kunnat det? säger den andre och slår uppgivet ut med ena handen. Jag har ju inte velat avbryta henne...

Av Camilla - 17 april 2008 09:58

Eddie ,lillmyran, sov heeela eftermiddan igår. När han vaknade var han ganska nära sitt vanliga jag igen. Inge mer kräkning. SKÖÖÖNT!

Vaknade kl 3 inatt av att Filip spydde full sängen. Sen har han hållt på med tjugo minuters mellanrum. Fyyy fyyy fyyy för denna hemska sjuka!!

Det går visserligen över på ett dygn men det är ett dygn som känns bra mycket längre än 24 timmar.

I förebyggande syfte har jag nu tagit mig en rejäl whiskeysup på fastande mage. UUUURK!! Det ska visst ta död på eventuella magsjukebakterier har jag hört. Värt att prova iaf. Men jag kräktes ju nästan när jag svalt ner elädet. Hah!

Sambon tyckte att jag skulle ta mig ett STORT glas så jag fick lite roligt också under dagen. Meen nej tack! En kork med whiskey räcker bra till mig.

Nu ska jag peta i mig lite frukost.

Höj!

Av Camilla - 16 april 2008 20:04

Ett stort tält hade satts upp i byn. Lasse och Hans var nyfikna och bestämde sej för att gå dit på undersökande verksamhet. Då de klev in i tältet möttes de av ivriga hallelujarop och en pingstpastor grabbade tag i Lasse. Han släpade fram honom till dopgraven och tryckte så ner hans huvud under vattnet. När prästen drog upp honom skrek han:
"Har du sett Jesus?"
"Nää," svarade Lasse.
Prästen doppade åter ner Lasses huvud under vattnet och frågade igen:
"Har du sett Jesus?"
"Näää," svarade Lasse.
När prästen för tredje gången doppade Lasses huvud och igen frågade om han sett Jesus så svarade Lasse:
"Nää, ska han ha drunknat här?"

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards