♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 20 april 2008 18:29

. Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner...

2. Låt du bara toalettringen vara uppe, det är lättare för mig att duscha då.

3. Jag tycker håriga häckar är riktigt sexigt.

4. Wow, lukta på den, du!

5. Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara för söta.

6. Nä, älskling! Nu har jag faktiskt tillräckligt med kläder!

7. ...och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog!

8. Wow, den är verkligen 14 tum!

Av Camilla - 20 april 2008 18:21

Marknadsstånd 

Det var en gång en bonde som skulle åka in till staden för att hyra ett torgstånd och sälja sina varor. När han åkte hemifrån sa han till familjen att de skulle lägga varorna i en stor packlår och sända den till torget om han fick plats. Bonden fick en plats, och för att spara pengar skickade han följande korta telegram:
- Har fått stånd. Skicka pigan med stora låren.

Av Camilla - 20 april 2008 18:20

Visste du att världens största kyrka är St. Peterskyrkan?
- Ja?
- Men vet du vilken som är världens minsta kyrka??
- Nej?
- Kvinnans könsorgan, för där finns det bara plats för en stående och klockorna får lov att hänga utanför.

Av Camilla - 20 april 2008 17:08

efter en heeel dag utomhus. Jösses ,jag ska nog vila mig på soffan en stund...

Hela förmiddagen gick åt till hundtränig. En mycket trevlig sådan med en helt utflippad Bentley. Det luktade så fantastiskt gott om Caramba så han tappade huvudet helt ett tag.

Kom väl i gång någorlunda till sist i allafall. Nöjde mig med att han gjorde skapligt ifrån sig med tanke på den ljuvliga doften han hade i nosen ;-)

Körde iallafall igenom ettans program med Ann som kommenderare. (undra just vad hon tyckte om Bentleys insats idag ;-)

Jag fick även kommendera Henke i några av momenten.

Ja, han hade ju givetvis en hund med sig oxå. Hehe!

Filip och Eddie har också hållt igång hela dagen lång.

Madde och Henkes lillflicka,Tuva, har hängt i hop med grabbarna hela tiden.

Dom har ätit och lekt om vartannat. Jätte jätte trevligt.

Vi avslutade dagen med en korvgrillning här hemma.

Nu ska jag sätta mina två lortgrisar i badet. Det är välbehövligt efter en sån här fantastisk utedag. UNDERBART!!!!

Nu ser vi till att det blir lika vackert väder hela nästa vecka.

Höj!!

Av Camilla - 20 april 2008 15:00

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards