♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under januari 2009

Av Camilla - 26 januari 2009 08:55

Dags igen för ännu en oxvecka. Sova,jobba,sova.

Har precis varit ute på en härlig älvpromenad. Underbart vackert  denna vintriga morgon. Helt stilla ,tyst och ensamt. Skönt!

Jag går där det är plogat och Bentley kör fyspass i djupsnön ;D . Tänkte prova det jag med ....på nästa promenad......eventuellt.

Det har visst kommit 4 decimeter snö i helgen. Hade den inte varit så tung hade det nog mätt till en meter ;p

Denna vecka kommer väl nästa tävlingsPM. Huuu,börjar pirra lite smått i nerverna nu :) . Två tävlingar samma helg. 7-8 Feb. Mmmm det blir trevligt.


Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova en stund.

Ses sen!!!


Natti!!

Av Camilla - 25 januari 2009 15:20

Och den fortsätter att falla. Tung och blöt. Antar att en och annan ledning kommer att ryka. Bara det inte blir strömlöst här. Jag blir helt förlamad utan ström ;p


Fågeltallen bågnar


Hunden är crazy som vanligt


 

Filip tittar närmare på an snöboll ;)


Det vräääker ner


Kreativa mamma gjorde en snöskoter till grabbarna :) Syns inte så bra då allt är vitt,vitt å vitt!


Av Camilla - 25 januari 2009 09:09

Någon som vet? Verkar vara en alldeles förnämlig plats i alla fall.

Måsta försöka ta mig dit nån gång. Kanske det går att hitta med en GPS.

SIKTE alltså.

Ni vet platsen där allt bra finns.

Nu är det fint väder...vart då... i Sikte!

Mera snö.....oxå i Sikte.

Bättre ekonomi brukar det stå på löpsedlarna. Å vart då...jooo i Sikte!

Å snart så är väl våren där med..... i Sikte.

Skatteåterbäringen brukar vara .....I Sikte den med.

Ja ni hör ju själva. Måste åka till SIKTE...bara jag vet vart det ligger ;)


Mors!!

Av Camilla - 25 januari 2009 09:05

....men just nu så vill Eddie mer än gärna hjälpa till med städningen ;D

Av Camilla - 25 januari 2009 08:56

Hur mycket vitt fluff som helst. Härligt!

Det blir till att skotta en hel massa idag sen blir det förmodligen en massa lek i snön.

Å skoteråkning förståss ;D  Wrrrrrrrrrrrrrrooooom!!!


Har ni fått mycket snö???


Av Camilla - 24 januari 2009 16:47

Tillåt mig att presentera Bentley. "The helt galen i snö dog"


Svårt att få skarpa bilder när det är skumt ute. Men dom här får duga.


Vad tycks?



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards