♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under januari 2009

Av Camilla - 24 januari 2009 12:38

Smart som jag var så dammsög jag innan vi började.

Nu ligger pärlsockret som ett mjälltäcke över köksgolvet.

Bara att göra en till avsugning. Sug å sug :)

Av Camilla - 24 januari 2009 10:13

Vi hade tänkt åka skrillor på älven idag. Det blev inställt......:)

 Tillbringar nog dagen så här istället


Så här ser det ut på fönstren nu

 

Få se om lilla flaggan blåser sönder.



Nåja,lite "mytis" ärä allt......om man får vara inne i stugvärmen ;p

Av Camilla - 24 januari 2009 08:08

Tänk att så fort det blir mildare ute så ska det blåsa som tusan!!! I dag är det stormvarning kan jag säga!!!


Vet inte vad vi ska hitta på i dag riktigt. Vi inväntar väl det utlovade snökaoset. Skullle visst bli nåt i hästväg. Spännande.


Nu ska vi äta frukost.

Sambon har farit till Borlänge en sväng.

Måste ringa och påminna att jag gääääärna vill ha en saffrans semla!!!


Vad ska nui hitta på denna lördag? Stormar det hos er med?



Jaha nu kommer snön rykande. *tittar ut genom fönstret*

Av Camilla - 23 januari 2009 14:43

Tacos brukar vara stående på fredagarna. Idag avviker vi från trenden och gör istället sirapsmarinerade kotletter. Huuuuuga vad det är gott!

Ris och en god sallad till.


Sen blir det kanske lite snask till kvällen......Mooooahahaha!!! KANSKE????

Helt klart blir det en stoooor påse från godisprinsen. *dregglar redan*


Vad har ni på er meny idag???



Ha en riktigt skön fredags kväll!!!!

Av Camilla - 23 januari 2009 14:29

Jag har fått en award av Lena .Tackar tackar :)

Till Awarden hör att man även listar 5 saker som man är beroende av. Och delar med sej av den till 5 andra Bloggar.



Mina beroenden.

1 Min familj. (LOVE!)

2 Bloggandet  (surprise:)

3 Pengar. (hur skulle det gå utan dem)

4,Godis (jag är en riktig gottfia och skulle inte överleva utan snask ;)

5 Bilen. (utan bilen kommer man inte långt)


Låter den här gå vidare till alla i min länklista sååååå.......få se nu vad ni är beroende av mina vänner ;)



Av Camilla - 22 januari 2009 19:41

Pappa kom hem från jobbet och frågade Eddie

-Hur har ni haft det på dagis idag då?

-Braa,vi har intä bråka nå ida, svarar han.

"Nehej,har det inte varit nåt bråk idag?" säger pappa.

-Nää vi ha bara hafft dä bra.....Å drukki kaffä å äti snask!! säger Eddie glatt.


Jajamensan....dom har det bra på dagis dom små ;D


Nu måste jag dra till jobbet.


Hejhej!!!

Av Camilla - 22 januari 2009 15:15

Vad har jag nu låtit mig luras in i??

Fick en inbjudan av en klubbkompis å jag tänkte ,lättlurad som jag är,att "jaja jag kan väl prova då"

Happ....nu är jag med där oxå. Hur ska jag ha tid med allt (annat)?

Har ju inte hunnit kolla Facebook ordentligt eftersom jag fick inbjudan i går kväll. Men det ser ju farligt beroende ut ;D


Jag har tidigare ståndaktigt sagt att "nähäääj Facebook ska jag inte ens kolla på . Då blir jag ju fast direkt"

Kolla hur det gick nu då.....man ska då gå på allt ;D


Har precis vaknat upp efter en dags sömn och nu ska jag iväg och fixa ett LEG åt tonårssonen.  Hej på en sväng.



Ps är ni med på Facebook??? Säg gärna till så letar jag upp er ;D

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards