♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Camilla - 22 december 2010 09:39

I går var Malungs kyrka fylld till sista bänk. Till och med överfylld då extra stolar fick sättas in. Att se alla dessa människor samlade för att ta ett sista farväl av Jens var så rörande.

Blommorna ,sången och alla vännerr och släktingar. Hjärtat brast många gånger om.

En tjej,nära vän med Jens,som också var gudfar till hennes lilla dotter,sjöng en sådan vacker sång.....alla änglar måste ha gråtit......starkt gjort att hon klarade av det!

Vi fick också höra en låt som Jens och hans olycksbroder Henrik spelat in. Guitar boogie kallade dom den. Jag trodde att hjärtat skulle stanna.....en underbar låt och man bara väntade på att få se Jens och Henrik med gitarrerna. Milde himmel!! Prästen talade så fint om Jens och avslutade med orden "Om alla vore som Jens,så skulle världen vara så mycket bättre" .........*snyftar*

Kan skriva hur mycket som helst om detta vackra avsked men det får räcka såhär.

Sorgen kommer att ligga som en tung skugga över släkten denna jul men vi får ändå försöka att se framåt dag för dag.

Jens finns för alltid i våra minnen och hjärtan   

Avslutar med att önska er en God Jul. Detta är enda julkortet som jag skickar i år......kram till er alla!

  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards