♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 24 juni 2008 09:55

I söndags roade vi oss med att flytta en spireabuske. Den var stor och tung och satt som berget. Vi tog traktorn till hjälp.

När Andreas till slut drog upp den ur backen så stog vi på trappen och tittade på. Tur var väl det för när busken kom ur jorden så vart det ett ilsket surrande där den varit.

Ett stort jordgetingsbo tittade fram som ett grått gammalt öga ur backen!!!

Aaaahhhhh! Där hade vi legat allihop runt busken nyss...en sån jäkla tur att dom inte kom fram när vi var där och hackade med spadar runt om....

Fy för sjutton va otrevligt. Nu är boet och dess gäster ett minne blott iaf. Sån ohyra vill vi inte ha i närheten.


Av Camilla - 24 juni 2008 09:34

Så här flott fick smågrabbarna åka till farmor och farfar på fredagen.

Sambon gillar att vara med på kort...har inte lyckats få många seriösa bilder på honom. Mr Spex.

Av Camilla - 24 juni 2008 09:32

I det grönskande lövverket sitter en liten fågelunge. Den kvittrade så vackert för oss på midsommaraftonen.....

Av Camilla - 23 juni 2008 19:16

...gjorde vovven som också vill vara med mormor på utflykt.

Av Camilla - 23 juni 2008 19:11

I dag tog vi en repa till mormor. Gjorde oss en sväng ner i Säterdalen. Ungarna älskar att vara där.Det finns  en massa rutchkanor i olika former och modeller ;D

Filip och mormor besökte även "fäboden" där det fanns lite olika djur och djurbäbisar.

Eddie hade inte tid att kolla på nå djur inte. Han ville bara åka RRRRuschkan ,som han sa.

Av Camilla - 21 juni 2008 20:50

Eftermiddagen tillbringades hos mina svärföräldrar. Vi grillade ,åt drack och trivdes.

Vid sextiden drog vi oss hemåt för att partaja lite. Småttingarna blev kvar hos farmor och farfar.

Vi satt ute på verandan och myste halva kvällen. Sen for jag och svägerskan till parken för att dansa lite.

Gud så roligt det var! Jag dansade så benen stog rätt ut ;oD.

Efter ett par timmars tjoande på parken drog vi hem igen och blev sittandes på varandan med våra vänner tills klockan var närmare halv fyra på morgonen!

Ja det var en jätte trevlig midsommarafton från början till slut.

Idag känner vi oss lite slitna så nu blir det till att mysa ner sig i soffan för att avnjuta en skräckfilm!!

Huga buga.


Hoppas ni har haft en trevlig midsommar också!

Av Camilla - 19 juni 2008 10:07

Fick plötsligt en underlig tryckande huvudvärk. Tittar på himlen och ser att den är KOLSVART!!!!

Nu är det kört snart. Å jag som är så åskrädd.

Nu måste jag gå runt och dra ur sladdar.

Vi ses, om jag klarar mig igenom detta ;D

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards