♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 3 juni 2008 18:17

Har precis åkt fast för fortkörning. 2 4oo kr i böter!!!!!!!!!!!!!!!

J¤/%¤#%la för&¤¤###"¤"de s#%=(t!!!!

Har inget mer att tillägga :-(

Av Camilla - 3 juni 2008 10:16

I lördags tog vi med småttingarna på Seaside festivalen i Falun. Dom ville så gärna se när pappa skulle spela.

Dom rockade järnet och gissa vilka som var med på första sidan i Falu-kuriren igår??

Grabbarna Ryttare minsann.(mamma i rött bakom staketet)

Oj va mallig Filip blev när han fick se bilden. Rock on boys!!

Av Camilla - 2 juni 2008 20:40

Av Camilla - 1 juni 2008 21:45

Tävlingen som vi gjorde i dag var den mest avslappnade hittills. (tack och lov att nervositeten ger sig ;-)

Jag har ju inte hunnit träna speciellt mycket då vi varit sjuka så länge. Inte har jag tagit så värst hårt på det heller. Jag har känt att ,får vi inget första pris idag så ,So What!. Då struntar jag bara i LP1 och tävlar tvåan nästa gång istället.

Men det verkar banne mig som det är bättre att INTE hårdträna inför tävling. Åtminstonde inte för Bentley.

Nu var det ju inte några kalaspoäng som vi drog till med. Men det gör mig ingenting. Jag är inte ute efter att komma högst upp på prispallen. Är såååå nöjd om jag får ett första pris. Allt över det är bara bonus ;-)

Så med två första pris kör jag en "etta" till få se om det räcker till ett LP.

Annars var det detsamma. Då går vi upp i tvåan.

Ja summan av kardemumman av denna dag är: Det var så JÄDRANS KUUUL att tävla idag. Trots att vi höll på att krokna i värmen. Eller hur Madde? Grattis till er som drog till och vann i klass två på er debut. "Bla jott" ;oD

Nu ska jag slänga in en anmälan till nästa tävling!

Tack alla ni som hållt tummar och tassar för oss. Och tack för grattisen som vi fått och tack på förhand för grattisen som kommer in senare...mooahaaaa!

Ps om bara el-giganten gett mig en kamera så kunde jag lagt in lite tävlings och badbilder från idag.....

Av Camilla - 1 juni 2008 17:22

Här kommer lite mer info om tävlingen:

platsläggande   10

tandvisning       10

linförighet        6,5 (segt sitt,nosar,sitter ej....precis som vanligt ;-)

läggande           8 (segt)

inkallande        9,5

ställande          8  (tar ngt steg)

apportering     6  (släpper apporten)

hopp ö hinder  8

helhet              7,5

Summa;164P

Barnen ropar...... skriver mer sen. För övrigt så gick det bra för alla klubbekipagen i dag!!!! GRATTIS!!!

Av Camilla - 1 juni 2008 12:41

Där satt den!!!!!

Vi fick vårt andra första pris idag!!! Pall placering blev det oxå då vi kom på tredje plats!

Åhhhh va glad jag är !Hurra!

Återkommer senare med en uppdatering.

Hej på en sväng!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards