♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Camilla - 2 december 2008 15:16

....så kunde jag ha legat sjuk och ostörd hela dagen ;D.

Sovit bort min sjuka och sluppit känna illamåendet som hela tiden sköljer över mig.

Nu är jag ju inte en man så jag måste få hem barnen från skola och dagis, laga mat till barnen och se till att vovven kommer ut. Jaja,ni ursäktar väl min ironi :)

Hoppas kunna hålla mig på benen tills sambon kommar hem vid 19-tiden. Phuuuuuust!


*tycker så väldigt synd om mig själv just nu*



/Camilla...drar sig sakta in på toa.....

Av Camilla - 2 december 2008 08:48

Det blir varken tandis eller bakning. Har känta av ett äckligt illamående hela morgonen men försökt att ignorera det.

Till slut gick det inte längre. Fick lämna återbud till tandis.

Har nyss gjort ett trevlig besök på toa.....ajöken, nu bäddar jag ner mig igen.....uuuuurrrrk!!!!

Av Camilla - 2 december 2008 07:36

I dag ska jag skjutsa äldsta  sonen till tandregleringskliniken. Han ska dit och spänna en tråd i "rälsen" Denna procedur tar HÖGST fem minuter. För detta måste vi åka 15 mil t.o.r Suck, så är det att bo på landet ;D


Efter det så hade jag tänkt att baka nåt. Man vill väl ha nåt gottigt till jul. Frysboxen är i det närmaste tom.

Jag har tyvärr ingen riktig inspiration till att baka *lat*. Vad ska jag göra för nåt gott? Brukar ni baka något speciellt till jul eller är det det som ni brukar baka? Ni får gärna lämna tips ;)


Vi ses!


Ps ett barndomsminne. Mamma gjorde alltid radiokaka till jul....*nostalgisk*

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards