♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Camilla - 27 december 2008 11:30

Igår for vi (dumsnutar) till Elgiganten för att köpa en ny TV på mellandags rean. Vi gick in i butiken ,rakt fram till Tv som vi skulle ha.  Tror ni dom hade den????? Nähäääädå! 

"Tyvärr,vi får in den i början av januari men du kan få den här istället" sa försäljaren och visa oss på en likadan fast 2000 kr dyrare!!!!

Ännu en gång har vi fått bevisat att dom inte har dom billigaste varorna i butiken!!! Härligt. Vi for hem utan TV!


Men att annat klipp har min sambo gjort iaf. Han fick köpa ett billigt X-box spel av en kompis. Det skulle vara typ 70!!! spel på ¨hårddisken sa han.

Nu har vi undersökt spelet lite närmare och det är då flera hundra spel på boxen!!!

Alla roliga nintendo spel och bla en gammal klassiker som jag inte spelat sen jag var barn. Bubble bobble heter det. Underbart. Nu blir det spela av för hela slanten,både för stora och små.


Hinner varken blogga eller filma. Hehehe!


Spelvärlden väntar. Åh va barnsligt roligt!!!

Ha det gott!!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards