♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Camilla - 9 december 2008 09:30

Det snurrar fortfarand i skallen. Yyyyyhhyyyyyr!

MEN.... igår så fick jag i det närmaste en religiös uppenbarelse,jag hörde änglakörer börja sjunga och hela mitt huvud fylldes av ett härligt varmt ljus!!! Aaaaahaaahaah ohooohhoooo *änglakören* ;o))


Vill ni ha en förklaring kanske...? Här kommer den vare sig ni vill eller inte....


Pratade i telefon med Kennelmamma igår och jag gnällde på som vanligt om min krämpor. Framförallt om yrslen då da.

"Be Andreas klämma på din nacke  få se om du reagerar nåt" sa hon.


"Jaa visst gör jag det" säger jag. " Har ju för tusan en gammal skada i nacken jue" pladdrar jag på ,helt ovetande om vad jag just har sagt.


"VAAA!! Har du DET",utbrister Kennelmamma.  Jamen...Har du sagt det till din läkare då?


" Öhhh? Nääh DET har jag aldrig tänkt på" svarar jag fåraktigt. Det är ju 15 år sedan det hände.....


"Men för h-vete" hör jag att hon tänker...hur är det med dina käkar då...nåt problem med dom???


"men skojar du. Det knakar och brakar hela tiden för tusan" svarar jag.


Efter att ha diskuterat diverse symptom hit och dit så känns det ganska så säkert att all jävla skit som jag dragits med kommer från det onda stället i nacken. Vilken uppenbarelse!!!

Jag har ju haft problem med nacken ever since jag gjorde illa mig men jag har ju i min enfald skyllt allt på mitt tunga jobb.

Men efter samtalet med Dr Kennel mamma så framstår allt i ett helt nytt ljus....ett underbart sådant. Nu har jag ju nåt att ta på, nåt som kanske skulle kunna ge svaren på all värk.

Slängde mig på telefonen och ringde till vårdcentralen i morse och berättade om den fantastiska upptäckten ;) Telefonisten höll med till fullo!

Hon skulle be doktorn ringa upp mig i eftermiddag. Tack för det!!!


Nu blev det ett långt drygt inlägg om värken nu igen men jag blev ju så glad när kennelmamma slog huvet på spiken.


Nu måste jag göra nån nytta. Tidden flyger när man sitter vid datorn ;-)



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards