♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Camilla - 19 december 2008 11:42

Det gifta gamla paret var på safari i Afrika. Mannen hade blivit så facinerad av all olika ormar som fanns där och ville smuggla med en hem.
Frun hans tyckte att om han kunde ta med ett djur hem så skulle hon också göra det. Mannen band en orm runt midjan så att den liknade ett skärp och kvinnan stoppade ner en skunk i handväskan.
Väl framme vid tullen blev kvinnan nervös och sa till gubben sin:
- Jag vågar inte! Tänk så tittar de i min handväska!
- Men så göm den i trosorna då!
- Men tänk på lukten!
- Ja det lär ju vara illa! Men dör den så dör den...

Av Camilla - 19 december 2008 11:20

En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år.

De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.


På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse och sa:

Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för trettio år sedan!


Inte så konstigt, svarade maken.

Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!

Av Camilla - 19 december 2008 11:09

Mot all förmodan så har vi fått sova skapligt i natt jag och Eddie.

Sambon tog hand om lillpluppen och jag lade beslag på Robins rum så jag skulle få sova ostört.

Det funkade!!! Det känns fasiken bättre idag. *jublar högt* Sömn ÄR viktigt!!


Vi tar det lungt och rör oss smått idag. Tror nog att det är läge för lite fika nu.

Blev sugen på kaffe. Det var länge sen.

I övrigt är det soffan,tv-spel och film för hela slanten ;D

Stackars Bentley blir helt åtsidosatt när matte är sjuk. Visserligen tar husse sitt ansvar ocg promenerar lite men det är ju inte alls samma sak :D


B följer mig med stora ögon hela tiden. Undrar vad han tänker. "ska hon aldrig bli frisk" kanske :D

Men snart så är vi på hugget igen!!! Då väntar bus och skogspromenad!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards