♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Camilla - 18 december 2008 20:23

Dagen har vi spenderat hos distriktan jag och Eddie. Därifrån blev vi ivägskickade till barnakuten i Falun. Sköterskan tyckte att han var så pass påverkad att han borde läggas in.Dessutom hade hans sänka stigit sen sist.

 Jag har nu tappat rösten och det värker som glödande kol i min lunga. Snabbsänka togs idag och den var 56. (bör vara under 10) I förrgår visade den ingenting!!!

Efter en lång väntan på barnakuten blev vi hemskickade med en flaska coccilana. Hostdämpande alltså!!!

Jag,jag kunde vända mig till vårdcentralen om min temp blev högre än 38,5 vilket den var idag.....

Jag grät när vi gick därifrån......mig själv var det inte så noga med, men att skicka hem lillplutten i ett sånt tillstånd....Dom hade överfullt på AVD och han var för pigg för att läggas in!!!

Nu sover han iaf ...mellan hostattackerna. Slarvern!


Tack för alla gulliga kommentarer (igen).

Nu ska jag ta två deciliter hostdämpande med morfin. Hoppas jag får sova i natt ;0))

Av Camilla - 18 december 2008 11:08

Fick denna fina utmärkelse från Anna med Timse. Tusen tack för det!!!

Jag ger den vidare till ALLIHOPA som finns i min länklista.

Varsågoda och ta med er denna fina utmärkelse!!


award_23698749_237111381

Motiveringen är:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards