♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Camilla - 28 december 2008 18:56

Drömmar om sol och värme kommer som ett brev på posten denna kalla årstid. Visst har vintern sin tjusning men jag tycker det är så besvärligt att frysa. Får ont och blir stel som ett bockhorn ;D


Nej hade jag stålar så drog vi direkt. Skulle inte ha nåt emot att fira nyåret i Egypten eller tillbringa en höst vecka i Turkiet.


Va,va säger ni "blir man inte sugen så säg.......*drömmer mig booooort*

Av Camilla - 28 december 2008 15:20

Eddie började frysa efter en liten stund i pulkabacken. Eftersom han varit sjuk nyss så åkte vi hem igen. Men vi hann med några åk i backen. Perfekt packad snö so man for utför med en jädra fart!!

Jag blir som barn på nytt på ett tefat ;o))

Det blev några bilder från vår tur idag....


Så här ser det ut i Prästbuo



Skotern hade vi som draghjälp uppför backen....;p



Filip kör så fort ....



....att han tippar



Eddi gasar järnet


Jodå,vi GICK uppför nån gång oxå

Av Camilla - 28 december 2008 09:26

...är vad som står på schemat idag ;D  Lagom temperatur och solen är på väg fram. Underbart. Kaffekorgen måste med tror jag ,kanske några korvar oxå.

Återkommer forhoppningsvis med bilder/film under em!


Ha en trevlig söndag kära bloggers!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards