♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Camilla - 11 december 2008 13:31

Drog i gång med bullbak häromdegen. *vitsigt va*

Den fina degen fick jag ju slänga i soptunnan eftersom det blev färd till akuten i stället.

Idag gick det bättre så nu ska det avnjutas en kopp kaffe med en rykande färsk bulle! Gött!!

Av Camilla - 11 december 2008 12:55


Jag har en kusin som brukar vara med och sjunga på julkonserten i Nås kyrka. När han sjuknger ut i i" Oh helga natt" så tåras ögonen och skinnet knottrar sig. Hela jag ryser. Så jäkla mäktigt!!

För er som inte hört honom sjunga så kan jag varmt rekommendera en julkonsert i Nås kyrka. Mats Lissjanis heter han och sjunger så tanterna svimmar i kyrkan ;D

Här är en annan man som ockå duger att lyssna på såhär i juletider.

*tuppskinn,gåshud å ståpäls*  Hallelujah så vackert!!!

Av Camilla - 11 december 2008 11:00

Kallt i älven nu!



En ståtlig tall som knäcktes under all blötsnö. Synd!


Svävar som vanligt...



Sladdar


Finns det nåt härunder?


Hej hopp.


Söööt


Av Camilla - 11 december 2008 07:39

Försöker mig på korta korta träningspass på våra korta promenader. Vill ju inte dra iväg alltför långt ifall jag skulle stupa ;o))

Nuförtiden har jag märkt att jag har en hund som är taggad ända ut i klospetsarna. För det mesta när jag tränar så är det ju alltid nåt som går lite halvdant. Nåt som man får fila på lite extre. Det gör ju ingenting iofs för lite utmaning ska det väl vara att träna ;D


Men nu ,dom sista snurrdagarna så är det nästan som jag funderar på om nån är här och tränar Mr B i smyg!

Helt otroligt!!

Det är lägganden och ställanden så det bara ryker i snön. Snabb som en vessla under fjärren ,full kontakt under fria följet. *jublar*

Har filat lite på sidoförflyttningar och även det fungerar kanon. Känns underbart. Ja menar ,vi har tragglat ganska länge utan att få till nån direkt förbättring men nu jädrar verkar det som att det börjar lossna.

Och kan ni tänka er,på tävlingen (den som jag sumpade) så kändes det inte alls nåt konstigt eller nervös. Jag kände verkligen att nu är det jag och Bentley. Vi två ,min underbara hund och jag!!

Inbillar mig att det gör sitt till att han känner att jag inte blir hysteriskt nervös eller stirrig. Bara sådär helt lagom....Det känns gött!!


Sådär ja...idag blev det ett litet skryt inlägg men det får ni ta ;-)


Snart ska jag åka till Madde och Melker och tjata lite. Dom håller på att tapetsera så jag ska ta på mig mina allra mest kritiska ögon. *fniss*


Ps TACK för alla uppmuntrande tips och kommentarer angående karusellsjukan!!! Love you!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards