♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 30 december 2008

Av Camilla - 30 december 2008 19:44

Ställde kosan till Vansbro för att ombesikta bilen. För att göra två flugor på smällen (fniss) så packade vi badväskan oxå. Ett trevlig besök blev det i simhallen. Bastu efter badet var inte helt fel en dag som denna.Mysigt med liten Eddie som mumsade söt och saftig apelsin i bastun. Meeeer aplesiiiin sa han när den var slut. "tyvärr har vi ingen mer" sa jag.

"Va synd" sa liten "Du skulle ha tagit med tre " Gosegull!!

Filip är ju stor grabb så han var ju i pappas omklädningsrum. Även dom gjorde ett besök i bastun....typ 2 minuter ;D

Ombesiktningen gick mindre bra. Påbackning på handbromsen IGEN!!! Trist men sånt är livet.


Nu är det läggdags för di små. Dom håller på att längta ihjäl sig till i morgon. Sååå spännande med "verkeri"

Vi får väl titta ut genom fönstren på skådespelet. Det är ju askallt....-17 BUUHUUUURR!!!


Natti natti!!



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards