♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Camilla - 11 november 2008 13:30

Konstigt att jag alltid kommer sist när det ska handlas kläder.

Är det möjligen nåt som känns igen ;D

Alltid är det nån av grabbarna som behöver nåt å då är det inte bara ETT plagg därför får jag alltid vänta läääänge innan jag har råd att köpa mig nåt.

Men nu har jag handlat outfiten som ska bäras på klassfesten på lördag.

Oj vad jag längtar!!!


En sån har har jag velat ha länge och idag hade jag tur och fyndade den för halva priset!


Tröja och kjol


En trevlig detalj på strumpbyxorna. Glitter gillar jag ju!


Sådär ja,nu är det bara bruttan somm fattas i kläderna. Å sen lite bärs i bruttan så är det som gjort för klassfest.

Kul kul. Den börjar redan kl 16.00 sen blir det väl nån trevlig trubadurjäkel som ska spela halva natten. Vi ska dansa så benen står rätt ut. Wiiiihhaaa!


Det är i allafall tanken. Risken är väl att jag blir för ivrig och super omkull kl 20. Inte lätt att kontrollera sig när man är otränad ;o)

Ser framemot detta mycket ,är det inte lördag snart?

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards