♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Camilla - 28 november 2008 13:22

Jaa i morgon är det "kul i jul" här i byn. Känns ganska surt att all snö har försvunnit. Svårt att få till rätta känslan liksom.

Alla ljusslingor osv kommer knappast till sin rätt när det är brungrönt ute :(

Men vi gör vad vi kan för att få till rätta stämningen....vad sägs om en snödans kanske.....jag vill ha snö NUUUUUUU!





HOPPSAN! Det gick bättre än jag trodde! Kolla bara va mycket SNÖ vi fick ;D

'

'

'

'

'



Viiiisst....har såklart lånat den härliga bilden från nätet!

Av Camilla - 28 november 2008 11:29

Ombesiktning!!!!! Gaaaaah! Å samma sak som våra bilar ALLTID råkar ut för. Tvåa på bromsarna. *suckar djupt* Jämmer och elände!

Nu får vi lämna in den på verkstan för vi måste ju besikta den igen innan sista dec. DET var väl en nödvändig utgift såhär i juletider!!!! *MORR*


Nu ska jag ta mig en stärkande kaffekopp och en bulle!


See you!



Av Camilla - 28 november 2008 09:20

Hör väl inte till det allra roligaste här i livet. Men idag är det dags.

Hoppas den går igenom utan anmärkning!!!!

Bästa att åka nu det är SVINHALT på vägarna. Tom R71 är såphal. Fy va läskigt.

Tänk om dom kunde gräva ner värmeslingor i vägarna. Så det var säkert från halka året om. ;P. En lite nätt kostnad va?

Jag hatar att köra på is och snö. Spänner mig till det yttersta så idag kan ju räkna med huvudvärk när jag kommit hem.


Mooot besiktningeeeeen.........!


Ps dags för myskväll igen because.........

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards