♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Camilla - 12 november 2008 11:08

En fin bild på en liten Bentley. Några veckor efter att han kommit till oss.

Det är kennelmamma som ställt honom så fint och kennelpappa fotar.

Av Camilla - 12 november 2008 10:56

Det var den här bilen han kom smygande med.

Det var nog iiiingen i byn som visste vem han var och vart han skulle.....Hehehe!

Vilken härlig tid!

Av Camilla - 12 november 2008 10:40

I början av mitt och sambons förhållande, när allt var nytt spännande och lite hemligt så kom han smygande till mig på kvällarna i sin knallgröna bil  Helt osynlig var han såklart inte med sin ganska uppseendeväckande bil.

När i hade hållt på och smygit ett tag så fick min vännina den briliant iden att det skulle stjälas en vägskylt och montera upp i backen till mig.

Den här var vi på jakt efter





Gudars va vi hade roligt åt det här. Vi skrattade så vi tjöt när vi föreställde oss hur det skulle gå till att få tag på skylten. Som tur var höll det sig bara till tanken på vägmärkes stöld ;D


Jahaa å vad var det som var så jäkla roligt med den varningsskylten då.....?

Jo sambon heter ju Ryttare i efternamn så vad kunde passa bättre än en skylt med "VARNING FÖR RYTTARE" i backen upp till mig. He he heee!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards