♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Camilla - 13 november 2008 11:04

Av Camilla - 13 november 2008 10:13

Gaaahaaahahahaa det är ju helt fantasiskt vad han häver ur sig den där bonden. Är han nån MR Snyggast själv eller?

"Hon platsar inte i playboy men det gör ingenting,jag skiter i Playboy"

Ja..Eller HUR??? Vad vill han ha för fru igentligen?

En supersnygg storbystad toppsnäcka som har "kilorna på dom rätta ställena" kan jobba som en hel karl och inte har några som helst egna intressen förutom......MAGNUS!!!!!

Lycka till säger jag bara!  Men som sagt det är ju underhållande tv. Det är väl precis såna här reaktioner dom vill ha på tv 4 eller hur ;D


Nej nu måste jag göra en avsugning! Det var länge sedan jag gjorde det på övervåningen.


Hej på en sväng!


By the way....finns det nån som skulle platsa i playboy som INTE har silikon lite här och MYCKET där....superblekt lååångt löshår och kloliknade lösnaglar. Läppar som står rätt ut så dom inte ens kan le ordentligt.

Fnittrar tillgjort och säger blåsta saker?  (såg ni när V.Silvstedt skulle pressa en apelsin i tv? *ASG*  Tog en hel oskalad apelsin och satte den mot pressaren.)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards