♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Camilla - 3 november 2008 09:38

Ja så här blev resultatet.Va roligt att dom flesta gillar att läsa om allt mitt dravvel här på bloggen ;P Ny omröstning görs nu!Välkomna att börja rösta igen.



Vad läser ni helst om på min blogg?

Hundrelaterade inlägg    15.4 %

Roligt sagt av barnen    7.7 %

Videoklipp    5.1 %

Roliga historier    12.8 %

Händelser i vardagen    10.3 %

ALLT!    48.7 %

Av Camilla - 3 november 2008 09:18

Tack !!! För alla gratulationer! Jag ler fortfarande efter gårdagens tävling.

Vilken härlig bonus att komma  överst på prispallen när vi varit på jumboplatsen dom två senaste tävlingarna !!

Att  vinna en tävling har aldrig varit mitt mål.

Målet är ett första pris. Men om jag sen vinner är det ju en alldeles underbar bonus ;D


Fick ju bra träningstips från Ann och CC och som ni ser så funkade det alldeles utmärkt.

Vi fortsätter på den inslagna vägen .

Sen beror det ju naturligtvis på dagsformen oxå om hunden presterar bra på tävling. En del av tjusningen med det hela. Vann man vareviga gång man tävlade så kanske det inte var lika spännade. Om man ändå innan vet hur det kommer att gå.


Nu måste jag sova. Ska ut och göra rätt för lönen inatt.


Vi ses!



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards