♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Camilla - 16 november 2008 15:20

Har ni sett på maken !




Har ögonen på Bentley



Kul grej som jag hittade hos Lotta. Fick ju lov att prova genast ;D


http://www.photofunia.com/

Av Camilla - 16 november 2008 13:28

Har ju bivit utmanad av några stycken.

Man ska berätta sju saker om sig själv då så jag drar väl igång.

Antar att utmaningen redan gått runt i flera bloggar så jag skickar den inte vidare. 


1.Jag tycker att humlor är underbara små varelser.

2.Har paddlat kanot från Malung till Nås.

3.Är ingen natt människa trots mitt jobb :)

3.Fick min första son när jag var 21 år.

4.Har tillsammans med en vännina bytt kamrem på min gamla mazda

5.Tycker om att sota ur pannan!

6.Är bra på att imitera folk.

7.Drömmer om en utlandsresa.

Av Camilla - 16 november 2008 13:13

Phu! I dag är jag lite mosig. Tänk att det kan ta så på krafterna att vara på fest :)

Det var hur trevligt som helst och jätteskoj att få se så många av sina gamla klasskamrater. Många var det som man inte kände igen eller hade glömt bort helt. Rena gissningstävlingen.

Vi var upp till vår gamla skola en sväng och gick en liten tipspromenad. Vi fick också se en liten filmsnutt som var inspelad från vår tid där.Det blev många sköna skratt till den filmen!

Tillbaka i folkets hus bjöds det på Tacos och diverse dryck till .Gott!

Det var ett härligt sorl i lokalen när vi satt och åt. Många frågor och gamla minnen som diskuterades.

Senare bjöd trubadurerna upp till dans och jag dansade till fötterna protesterade! Ajaj inte skönt åt mina fötter idag. Men det var det värt.


I dag blir det en riktig soffdag iklädd en stor t-shirt och mysbyxor!


Ps kameran som jag kom ihåg att ta med mig lågt tryggt nedpackad i ryggan hela kvällen!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards