♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Camilla - 25 november 2008 17:28

Tack alla för tips om videokameran!!

En hel vetenskap det där vad man ska välja. Fråga i butiken törs man knappt för då har man väl,utan att veta hur det gått till , köpt en som är dubbelt så dyr ;D


Tack ska ni ha ni som var insatta i detta och tack ska ni ha ni som inte var det men ändå lämnade en kommentar!!!

Av Camilla - 25 november 2008 17:19

I morse när jag for hem från jobbet ringde min sambo till mig. " Jag blir hemma idag " sa han. " Eddie har magsjuka...å Robin med"

Näääääääj inte det!!! Vad som helst nästan men inte kräksjukan.

Men vi har haft tur och det verkar vara en väldigt lindrig form. Några rejäla ulkningar med feber som påföljd. Håller det sig så här så får man vara jäklit glad.

Spykaskader nattetid är inte roligt så jag hoppas verkligen att det inte blir värre än så här!!!

I natt blir det inget jobba av utan vi är hemma och myser i morrn istället. Dom är piggare nu killarna.

Det satt en lapp på dagisdörren att barnen måste vara hemma 48 timmar efter att dom blivit friska. Kraftiga grejer det där. UUuuuusch!!


Nu ska vi spela super mario. En lagom ansträngande aktivitet ;D


Hej på er!!!

Av Camilla - 25 november 2008 05:58

Det var en man som kom in på en bar och såg en bonde sitta vid ett bord och sakta bli fullare och fullare. Han såg mycket deprimerad ut. Mannen gick fram och frågade:
- Vad är det som har hänt?
- Vissa saker kan man bara inte förklara, svarade bonden.
- Försök! Så illa kan det väl inte vara, uppmanade mannen.
- Bonden suckade och sa:
- Jag höll på att mjölka kon idag när hon plötsligt tog högra benet och sparkade omkull hinken och spillde ut mjölken.
- Det var väl inte så farligt, inte nog för att sitta här och supa dig full.
- Vissa saker kan man bara inte förklara, suckade bonden.
- Vad hände sen?
- Jag tog ett rep och band hennes högra ben vid båsets högra vägg, tog upp hinken och började mjölka igen. Men just som jag fyllt hinken sparkade hon omkull den med vänstra benet och spillde ut mjölken.
- Det var ju olyckligt men fortfarande inte nog för att sitta här helt nere och supa.
- Vissa saker kan man bara inte förklara, suckade bonden.
- Vad hände sen?
- Jag tog ett till rep och band hennes vänstra ben vid båsets vänstra vägg, tog upp hinken och började mjölka igen. Men just när jag fyllt hinken viftade hon omkull den med svansen och spillde all mjölken.
- Du har verkligen otur min vän, men är det verkligen tillräckligt för att vara så deprimerad?
- Vissa saker kan man bara inte förklara, suckade bonden.
- Vad gjorde du sen?
- Jag hade inte mer rep så jag tog av mig svångremmen och band hennes svans vid takbjälken... det var då mina byxor föll ned och min fru kom in och... vissa saker kan man bara inte förklara!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards