♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 8 december 2008

En obehaglig natt. Kristallsjuka ???

Av Camilla - 8 december 2008 10:55

Under natten har det snurrat ordentligt i mitt huvud.  Då är det inte tankar som snurrat utan hela jag ;D

Varje gång som jag har lag mig på sidan har det dragit igång ett gungande utan like.  Det har snurrat så jag nästan fått hålla i mig i sängen!! Jag skojar inte.  Jädrans obehagligt. Har haft sånna här snurr anfall tidigare men aldrig så här kraftigt,jag blev nästan rädd,tänkte att nu får jag en stroke eller nåt.

Snurrelisnurrsnurr hela natten.

Nu är det iaf bättre tack och lov. Snurrar ingenting när jag är uppe.

Det finns ju nåt som heter Kristallsjuka. Det är små kristaller i örats båggångar som rör sig på nåt vis vid läges ändring. Därav yrseln. Det är väl nåt sån jag fått en släng av. Inget man gör nåt åt iaf.

Hoppas det inte blir lika till natten bara....skulle behöva en natts ostörd sömn.

Minns inte när jag sov en hel natt utan att bli väckt. Är det inte barnen som ropar så är det sambon som snarkar nånting så in i h-vete så jag håller på att bli stollig. GAAAH!!!

Jag har hotat med att jag ska klippa av gomseglet på honom om han inte slutar brumma på nätterna ;D

Hitills har mitt hot haft noll effekt...


Nu ska jag och Eddie spela lite Super Mario ;-))

Han har ännu en gång lyckat radera all data på spelet....jag har ju klarat över halva spelet,TVÅ gånger,men nu är det bara att börja om från noll . Igen!

"Bla jott Eddie" ;0))

 
 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

8 december 2008 11:42

Har hört talas om denna åkomma och det låter inte så kul!
Hmmmm.... bara att starta om spelet från början då! Lätt som en plätt!

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

8 december 2008 13:11

kanske är et virus? kan ge liknande symptom...
ja visst är det jobbigt me makar som snarkar!

 
lotta L

lotta L

8 december 2008 13:36

fy, det låter inge kul :(
även jag drömmer om sköna nätter..ingen snarkgubbe brevid..men barnen ropar/kommer/drämmer läbbigt/är sjuka eller så hittar katten något lul att leka med penna/papper/leksaksgubbe...eller så får hundarna frispel/ont i magen/pigghets anfall ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sinna

Sinna

8 december 2008 14:23

OJ låter jobbigt med så mycker snurr :-/
Skönt att det har gett med sig i alla fall :-)
Jag kan rekomendera öronproppar mot snarkande män. Har provar allt och det är det enda som hjälper ;-) ( ialla fall här hemma )
Ha en bra dag
Sinna

http://gizmo.cybersite.se

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

8 december 2008 16:48

Inte kul med snurrelisnurr! Har också hört om att det är något slags virus....Trevlig blogg!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Yvonne

Yvonne

9 december 2008 06:47

Får sånt där ibland jag också... Men mitt kommer ifrån nacken... Usch! Obehagligt är det i alla fall...

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
rosalucia

rosalucia

9 december 2008 09:40

Hej! Kul att du tittade in till mej!!!
Jag har sett att det finns "snark-spray" på apoteket, funderar faktiskt själv på att köpa det till maken...

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

9 december 2008 15:38

Det är obehagligt när allt snurrar trots man ligger stilla. Jag har svårt att både somna och sedan sova mer än någon timma. Gubben min snarkar som den värsta xxxxx. Men jag skickade honom till läkaren. Så nu ska han op. den 18e. Sen hoppas jag på en bättre nattsömn.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards