♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under december 2008

Av Camilla - 22 december 2008 09:18

.....i full fart ;D



med hopp om ett gott nytt  år




Mmmmm måste stanna till och lukta lite oxå. Sniff snifff!




Ta det lungt nu bloggers,såhär dagarna före jul!!!

Av Camilla - 21 december 2008 08:52

I går började snön falla i stora tjocka sjok!! Hurra hurra!

Julgran införskaffades och grabbsen klädde den efter konstens alla....


Eddie hängde typ 3-4 julgranskulor på varje gren. ;p



Då kan vi bocka av lite.... Julgranen är klädd, skapligt med julfika i frysen,enbärsdrickan står på jäsning. (ska nog provsmakas idag) Tomtarna står på sin plats på spiselhyllam.


Igår,då fuskade jag rejält...hehehe. Har inte haft nån matlust på länge,det enda jag har längtat efter är....JULSKINKA!!! Den brukar bakas dan före men jag kunde inte hålla mig längre utan gjorde den igår!!!!


Glömde den i ugnen då jag var uppe och la barnen. Shiiiit!!! Rusade ner för att ta ut en förkolnad julskinka,men jag hade tur!! Ingen skada skedd. Förutom att temperaturen var på typ 85 grader mot 77 som det ska vara :D


Men jag kan lova er att det här är den godaste skinkan jag gjort i hela mitt liv!!! Sambon sa likadant! 

Den blev så saftig ,salt och rejält genombakad. Herre min gud vad gott!!


Gissa om det blir skinkmacka till frukost i dag!!!



Ha en underbar lördag!!!

Av Camilla - 20 december 2008 09:02

Vi har det "mytis" inomhus idag.


Eddie spelar super mario ;D



Fille bygger torn

 Stolt som en tupp över bygget.

 

Dagen har julgranstagning på schemat. Buuhuuuur! Det fixar Filip och pappa. Vi sjuklingar stannar inne på rehabavdelningen ;D

Av Camilla - 20 december 2008 08:23

Sambon har pyntat järnet och nu är det äntligen klart.

häftigt va........................Enjoy!

*
*
*
*
*
*
*
*
Skoja bara!!! ;o)).  Klippet är väl från USA skulle jag tro.


Av Camilla - 19 december 2008 11:42

Det gifta gamla paret var på safari i Afrika. Mannen hade blivit så facinerad av all olika ormar som fanns där och ville smuggla med en hem.
Frun hans tyckte att om han kunde ta med ett djur hem så skulle hon också göra det. Mannen band en orm runt midjan så att den liknade ett skärp och kvinnan stoppade ner en skunk i handväskan.
Väl framme vid tullen blev kvinnan nervös och sa till gubben sin:
- Jag vågar inte! Tänk så tittar de i min handväska!
- Men så göm den i trosorna då!
- Men tänk på lukten!
- Ja det lär ju vara illa! Men dör den så dör den...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards