♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under december 2008

Av Camilla - 16 december 2008 09:10

När jag väntade Filip och dom spelade denna låt i bilen så började jag stortjuta!!!! Jag tyckte den var så himla sorgsen och glad på samma gång. Lille rudolf som till slut blev tomtens ledar ren.

Hehe,ja jösse vad man är känslig när man är gravid....men även nu känner jag. *blinkar bort en förrädisk tår*

Av Camilla - 16 december 2008 09:07

Av Camilla - 16 december 2008 07:39

Nu får det sannerligen vara nog tycker jag!!

Min förkylning har nu gått ner i lungorna=lunginflammation!!  Eddie blir inte ett dugg bättre. I går ,efter middagsluren hade han 39,5! Plus att han har en skällande hosta. Misstänker att han också har fått samma elände!!

Ringde flera gånger till sjukvården igår men det fanns inga tider att få då inte. Isåfall var det BLG eller Falun som gällde!!! Å hur tror dom att man ska orka sitta på akuten en hel dag med en febrig treåring  samtidigt som man är helt slutkörd själv??? Jag blir så matt så matt.

Nu ska dom i allafall ringa upp mig vid halv nio idag.

Filip har oxå börjat hosta eller skälla låter det mera som. Jösses!!! Bara att invänta nästa.....

Kan man få hemhjälp vid sånna här tillfällen...?Jag skulle behöva en sån nu!!

Av Camilla - 15 december 2008 10:23

En kultrulle som ger mig rysningar än idag. Å vem kunde väl göra rollen som besatt vaktmästare bättre än...I feel pretty-Jack "the maniac" Nicholson.

Ganska långt ifrån rollen i klippet nedanför. Jack passar bäst i sina galnings roller,är han likadan i verkligheten I wonder.



Av Camilla - 15 december 2008 09:27

I bland retar jag mig på allt.

ibland letar jag visst efter grejer att reta mig på.

Ibland skulle jag vilja ha en stuga i skogen.

Ibland känner jag mig som en tunna med krut redo att explodera. För att citera ACDC..."cause I'm TNT I'm dynamite...."


Kanske en session med Jack Nicholson skulle hjälpa. Tänk er själva,när ni är som allra argast, stressad och irriterad då...då ska du göra så här!!!

Hehehe...vilket underbart klipp från filmen Anger Management!!

Av Camilla - 14 december 2008 09:46

Hahaha,jösses amalia. Det finns folk till allting. 

Varsegoda,en liten annorlunda variant på en julsång ;D  ;o))

Av Camilla - 13 december 2008 09:31

Äldste sonen har varit sjuk hel veckan. Hög feber och hosta. I går var det Eddies tur. Insjuknade på FM och sov sen hela dan. Glödhet!!!  Tack och lov för alvedon.

I går kväll började jag känna mig frusen och het om vartannat. Kroppen höll på att värka sönder. Fick skippa idol-finalen och moloket krypa till sängs med 39-graders feber :((


I natt har vi feberfrossat och yrat i kapp jag och Eddie. Han sover fortfarande men jag måste hasa mig ner och få nåt i magen......


Återkommer när vi är piggare.


Ps Har ni sett nån Lucia på morgonen...?


Trevlig helg!!!

Av Camilla - 12 december 2008 17:56

Helt underbart mysigt!!


Önskar er alla en riktigt trevlig Lucia!!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards